Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

Hoor Apparaten AHO met Bluetooth via Aliëexpress

Aanbevolen berichten

Hoi lui, aangezien ik al 30 jaar hoorapparaten draag en weer binnenkort nieuwe mag laten aanmeten heb ik mij eens georiënteerd wat ze bij ome Alie hebben en wat dit kost.

Nu hebben ze daar dus programmeerbare 20 kanaals AHO (achter Het Oor) apparaten (het type welke ik met mijn verlies nodig heb) zelfs van gerenommeerde Europese merken zoals Phonak, Siemens en of Oticon😀.

Welke voor circa 1/3 tot de 1/2 van de kostprijs van hier worden aangeboden😀. Ook het programmeren van de apertuur met jouw specifiek gehoorverlies  is mogelijk na verzending van de meet gegevens. Tevens hebben ze daar ook de Bluetooth connectie omarmd en bieden ze diversen soorten aan welke je rechtstreeks kunt Paren (via Bluetooth) met bv je Mobiel of Smart TV of via een bijpassende app op je tablet of smartphone.

Kortom het klinkt allemaal heel aanlokkelijk ook omdat ik dus een goede ervaring heb met de Lenovo P11 en diverse andere producten uit China, ik  noem de Lenovo omdat dit dus een A merk is en ik ook interesse heb in een A merk hoor oplossing.

Maar wie o wie heeft hier ervaring mee

Het gaat nu toch wel om hoge bedragen zelfs als ze goedkoop zijn🤥, ook service en garantie spelen natuurlijk een grote rol, die je dus waarschijnlijk NIET krijgt of hebt want ff terug sturen voor reparatie naar China zie ik nu niet direct zitten

Wat denken jullie hiervan

groetjes Gerard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2022 om 10:37, De-witte zei:

Hoi lui, aangezien ik al 30 jaar hoorapparaten draag en weer binnenkort nieuwe mag laten aanmeten heb ik mij eens georiënteerd wat ze bij ome Alie hebben en wat dit kost.

Nu hebben ze daar dus programmeerbare 20 kanaals AHO (achter Het Oor) apparaten (het type welke ik met mijn verlies nodig heb) zelfs van gerenommeerde Europese merken zoals Phonak, Siemens en of Oticon😀.

Welke voor circa 1/3 tot de 1/2 van de kostprijs van hier worden aangeboden😀. Ook het programmeren van de apertuur met jouw specifiek gehoorverlies  is mogelijk na verzending van de meet gegevens. Tevens hebben ze daar ook de Bluetooth connectie omarmd en bieden ze diversen soorten aan welke je rechtstreeks kunt Paren (via Bluetooth) met bv je Mobiel of Smart TV of via een bijpassende app op je tablet of smartphone.

Kortom het klinkt allemaal heel aanlokkelijk ook omdat ik dus een goede ervaring heb met de Lenovo P11 en diverse andere producten uit China, ik  noem de Lenovo omdat dit dus een A merk is en ik ook interesse heb in een A merk hoor oplossing.

Maar wie o wie heeft hier ervaring mee

Het gaat nu toch wel om hoge bedragen zelfs als ze goedkoop zijn🤥, ook

spelen natuurlijk een grote rol, die je dus waarschijnlijk NIET krijgt of hebt want ff terug sturen voor reparatie naar China zie ik nu niet direct zitten

Wat denken jullie hiervan

groetjes Gerard.

Krijg je ze niet vergoed? Ik ken de techniek niet en ik weet niet hoe gevoelig dit voor storing is. Ik zie in Nederland bedragen van 1500 als ze de helft kosten is dat nog 750euro daar zou ik ze niet voor kopen in china. Heb je ook uitgerekend hoeveel je met invoeren kwijt ben? 

Op 17-8-2022 om 10:37, De-witte zei:

ook service en garantie spelen natuurlijk een grote rol

Als je dat belangrijk vind zou ik het in Nederland kopen. 

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Martijn224, Jawel ik krijg een vergoeding en zelfs een aanvullende vergoeding op mijn hoorapparaten echter wel alleen als ik de Geadviseerde voor vergoeding in aanmerking komende apparatuur kies. En hier bijt de hond dat zijn dus de standaard apparaatjes die CZ bv vergoed met minimale filtering, ruisonderdrukking etc.

Top apparaten welke de beste ruisonderdrukking en filtering hebben kosten hier ongeveer € 3500 p/stuk, op deze apparaten krijg je geen vergoeding.

De AliExpress apparaten welke ik op het oog heb zijn wat oudere types top apparaten voor circa € 500 tot 1000 p/paar en dat vind ik eigenlijk te veel geld om bij Alie te spenderen.

De top apparaten hier kan ik onmogelijk betalen en nu ik afgekeurd ben krijg ik deze absoluut niet meer wat natuurlijk heel begrijpelijk is.

De apparatuur welke ik hier nagenoeg gratis krijg heeft echter dermate minder mogelijkheden zodat ik er eigenlijk niks meer aan heb met een rest gehoor van 20% en 25% juist omdat ik zo slecht hoor zou ik het beste van het beste willen hebben. Maar mag gerust wat ouder zijn.

De Regering zegt (want zij bepalen de vergoedingen) het net andersom, juist omdat je zo slecht hoort heeft het allemaal geen nut meer, tevens ben je sociaal niet meer actief dus heb je ze ook niet nodig.

En daar zit ik dan wat ik krijg werkt niet echt meer en wat nog ietwat werkt krijg ik niet meer.

Bij ome AliExpress kan ik mij dus iets kopen wat nog enigszins werkt voor de prijs van de volledig vergoeding hier maar dan zonder vergoeding want ze vergoede alleen apparatuur aangeschaft bij gerenommeerde audiologen.

Hans Anders, Specsavers de brillen mannen vallen hier ook onder ik koop echter bij mensen die echt verstand hebben van gehoorverlies te weten Stufkens gehoor oplossingen. 

Laatstgenoemde heeft mij apparatuur geoffreerd met oplaadbare apparaten welke je zelf € 500 aan moet bij betalen maar waar ik met mijn gehoorverlies niet veel aan heb.

Alie heeft voor die zelfde € 500 wel apparaten waar ik misschien wat mee zou kunnen.

Het een en ander is echter niet zo makkelijk als een bril kopen dus zal het toch wel weer Stufkens worden maar dan waarschijnlijk toch met andere apparaten dan die ze mij aanbieden want daar heb ik niks aan.

Bedankt voor het meedenken.

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit in een lastig pakket. Je zou eens kunnen vragen of ze je op marktplaats gekochte apparaat willen onderhouden/service over willen verlenen tegen een tarief wat voor jou schappelijk zou kunnen zijn. Dat je apparaat niet van marktplaats komt komen ze dan niet eens te weten. Ik weet niet hoe makkelijk ze zijn bij Stufkens.

Of kijk eens op Marktplaats staan er wel wat. 

Tijdelijk je verzekering ophogen voor een jaar zou kunnen helpen, je moet dan wel meer vergoed krijgen dan je zelf uiteindelijk betaalt.

2 uren geleden, De-witte zei:

Bij ome AliExpress kan ik mij dus iets kopen wat nog enigszins werkt voor de prijs van de volledig vergoeding hier

Het is dan wel zo dat het moet blijven werken anders heb je niks.  

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden