Ik heb een klein pakketje besteld ergens rond mid-oktober, werd natuurlijk verstuurd vanuit Aliexpress standard shipping, toen doorgegeven naar DHL. DHL geeft nu aan dat er een onderzoek gestart moet worden door Aliexpress zelf, want de verzender kan dit onderzoek niet starten(heb dit al geprobeerd). als dit onderzoek niet gestart word, zal mijn pakket ook nooit afgeleverd worden. Ik kan absoluut geen enkele manier vinden om Aliexpress zelf te contacteren, geen live support chat, geen email, helemaal niks. Ik als klant kan geen onderzoek starten, echt alleen de verzender/wettelijk verantwoordelijke voor de verzending van het pakket(dus in dit geval, Aliexpress zelf). Weet iemand hoe/waar ik Aliexpress kan contacteren zodat mijn pakket toch geleverd kan worden?
Vraag
Pandamaxxie
Ik heb een klein pakketje besteld ergens rond mid-oktober, werd natuurlijk verstuurd vanuit Aliexpress standard shipping, toen doorgegeven naar DHL. DHL geeft nu aan dat er een onderzoek gestart moet worden door Aliexpress zelf, want de verzender kan dit onderzoek niet starten(heb dit al geprobeerd). als dit onderzoek niet gestart word, zal mijn pakket ook nooit afgeleverd worden. Ik kan absoluut geen enkele manier vinden om Aliexpress zelf te contacteren, geen live support chat, geen email, helemaal niks. Ik als klant kan geen onderzoek starten, echt alleen de verzender/wettelijk verantwoordelijke voor de verzending van het pakket(dus in dit geval, Aliexpress zelf). Weet iemand hoe/waar ik Aliexpress kan contacteren zodat mijn pakket toch geleverd kan worden?
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.