Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Pakket ligt vast bij DHL


Pandamaxxie

Vraag

Ik heb een klein pakketje besteld ergens rond mid-oktober, werd natuurlijk verstuurd vanuit Aliexpress standard shipping, toen doorgegeven naar DHL. DHL geeft nu aan dat er een onderzoek gestart moet worden door Aliexpress zelf, want de verzender kan dit onderzoek niet starten(heb dit al geprobeerd). als dit onderzoek niet gestart word, zal mijn pakket ook nooit afgeleverd worden. Ik kan absoluut geen enkele manier vinden om Aliexpress zelf te contacteren, geen live support chat, geen email, helemaal niks. Ik als klant kan geen onderzoek starten, echt alleen de verzender/wettelijk verantwoordelijke voor de verzending van het pakket(dus in dit geval, Aliexpress zelf). Weet iemand hoe/waar ik Aliexpress kan contacteren zodat mijn pakket toch geleverd kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
3 uren geleden, Pandamaxxie zei:

geen enkele manier vinden om Aliexpress zelf te contacteren

Kijk eens hier.

3 uren geleden, Pandamaxxie zei:

DHL geeft nu aan dat er een onderzoek gestart moet worden door Aliexpress zelf

Als je bij bestellingen kijk(zie afbeelding) dan zie je een chat teken(zie cirkel) als je daar op klik krijg je contact met de verkoper. Het beste is in het te Engels communiceren of Chinees(vertaalmachine).

Ik denk dat je niet met Ali contact op moet nemen maar zoals DHL aangeeft de verzender en dat is de verkoper op Ali. 

image.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, Martijn224 zei:

Kijk eens hier.

Als je bij bestellingen kijk(zie afbeelding) dan zie je een chat teken(zie cirkel) als je daar op klik krijg je contact met de verkoper. Het beste is in het te Engels communiceren of Chinees(vertaalmachine).

Ik denk dat je niet met Ali contact op moet nemen maar zoals DHL aangeeft de verzender en dat is de verkoper op Ali. 

image.jpeg

Ik heb al met de verkoper contact opgenomen, deze geeft aan hier niets mee te kunnen, en dat ik het maar af moet wachten "want het ligt nu bij Aliexpress en DHL" simpel vertaald. Het enige waar ik nu nog op terug kan vallen is contact met Ali zelf, of de 60 dagen afwachten en vragen om het opnieuw op te sturen. Ik ga nu wel proberen contact op te nemen met Ali via de link die je hebt gegeven, dank je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 minuten geleden, Pandamaxxie zei:

Ik heb al met de verkoper contact opgenomen, deze geeft aan hier niets mee te kunnen, en dat ik het maar af moet wachten "want het ligt nu bij Aliexpress en DHL" simpel vertaald. Het enige waar ik nu nog op terug kan vallen is contact met Ali zelf, of de 60 dagen afwachten en vragen om het opnieuw op te sturen. Ik ga nu wel proberen contact op te nemen met Ali via de link die je hebt gegeven, dank je.

Update: geprobeerd contact op te nemen, het lijkt er op dat de chatbot mijn vragen meteen afkapt het moment dat het ziet dat het order niet 60 dagen oud is. dus, ik heb maar weer contact opgenomen met de verkoper, geprobeerd de situatie duidelijk te maken dat het pakket absoluut nooit afgeleverd zal worden zonder onderzoek vanuit DHL, en dat ik of een onderzoek gestart wil zien, of een nieuw pakket opgestuurd wil krijgen. Ik hoop echt dat het hierbij wel lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden