Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

• 0

Status afgeleverd maar niets ontvangen. Dispuut wordt niets mee gedaan

Sandy
 Delen

Vraag

Excuses als dit soort topics al bestaat, zie bomen door het bos niet meer dus vandaar nieuw geopend onderwerp.

Het gebeurt de laatste tijd dat er bestelling op afgeleverd staan maar ik heb niets ontvangen. Verkopers zeggen dat het is geleverd aan de hand van postnl statussen en dus werken die verkopers niet mee en zeggen continue je moet naar het postkantoor of met postnl bellen. Sowieso bestaan er hier geen postkantoren meer maar service punt in een winkel. Die hebben geen inzicht op pakketen die niet niet bij hij zijn afgeven. Bellen met postnl kom je ook van een koude kermis en zeggen dat ik weer terug moet naar de verkopers. Ben er klaar mee en de disputen openen hebben ook geen nut want die verkopers werken ook niet mee. 

Ben er klaar mee. Iemand dit ook meegemaakt en hoe verder? 

aangepast door Sandy
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Dat is vervelend voor je Sandy, maar ik heb tot nu toe 2x mijn geld terug gekregen als iets niet geleverd werd. Dus vraag iig je geld terug.

Trouwens beiden keren zijn de spullen ook nog eens geleverd alleen wel veel te laat (Corona tijd), dus geef de hoop niet op en vraag je geld terug.

Gr Gerard.

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 0
8 uren geleden, Sandy zei:

Dat is tegenwoordig gewoon geworden dat er staat geleverd maar niet zo is. 

Ik heb dat wel in de Ali app maar nog nooit van PostNL zelf. Bij Ali duurt het dan gewoon te lang. Een dispuut heeft dan altijd zin als de verkoper blijft zeggen dat hij wel aangekomen is, dan komt Ali ertussen en die handelen het dan af i.p.v. de verkoper.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden