Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

hoge totaal prijzen


frans Willem

Vraag

Hoekijken jullie tegen de volgende stelling aan .

Gezien de hoge prijzen is het niet meer aantrekkelijk om bij Ali te bestellen.

Veel van de hoge prijzen worden door hoge verzendkosten veroorzaakt zal best moeten alhoewel als je twee dezelfde artikelen besteld is de kosten ineens erg hoog  Ali prijst zich uit de markt denk ik 

zelf denk ik er over mijn account te beeindigen.  en het gedoe achter mij telaten best veel besteld de afgelopen jaren maar eens houd het op

grt Frans

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Frans Willem, het ligt eraan wat je shopt maar de prijzen rijzen inderdaad de pan uit de laatste tijd. Met name de wat grotere spullen zijn enorm in prijs gestegen waarvan ik vermoed dat dit voornamelijk komt vanwege de duurde verzendkosten.

Toch zijn er ook nog mooie, degelijke kleinere spulletjes te scoren die dan weer wel goedkoop te verkrijgen zijn.

This dus maar net wat je wil en/of dat duur of juist goedkoop is.

Enkele goedkoope spullen die ik gescoord heb zijn.

Inleg zool met siliconen hak tegen hielspoor voor slecht € 3,18 p/paar zonder verzendkosten.

Ik had 2 paar voor € 10,38 incl verzendkosten wat je dus hier minimaal betaald voor 1 paar zonder verzendkosten.

Automatische Centre Punch voor nog geen € 4,- incl verzendkosten koste bij HBO machines maar liefst € 20,- zonder verzendkosten.

Je zal dus moeten zoeken en vergelijken en bedacht moeten zijn niet te snel op de bestelknop te drukken.

Maar je kan nog steeds mooie aanbiedingen scoren this alleen zoeken in het bos vol dwaze aanbiedingen, loze beloftes, en dwaze prijsstellingen van de adverteerders.

Met name een Drill Locator voor slechts € 5,98 met dan wel € 24,- verzendkosten in de plastic ipv de getoonde Aluminium uitvoering.

Denk je de hoofdprijs gescoord te hebben kom je toch van een koude kermis thuis.

aangepast door De-witte
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

precies zo gaat de lol er best wel af .ik heb in de loop der jaren zeker 400 bestellingen gedaan meestal tot 15 euro en de zaken waren best de moeite waard maar nu is de lol er vanaf zeker nu heet meer voorkomt dat zaken niet aankomen  en de prijzen de pan uit rijzen veel fake lokkertjes afhaken dus.

de lol is er vanaf dus grt Frans

 

aangepast door frans Willem
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 17-11-2022 om 16:42, frans Willem zei:

Veel van de hoge prijzen worden door hoge verzendkosten veroorzaakt zal best moeten alhoewel als je twee dezelfde artikelen besteld is de kosten ineens erg hoog  Ali prijst zich uit de markt denk ik 

Het is inderdaad duurder geworden(wat niet?), zelf denk ik dat als je goed zoek altijd een goede prijs vind. Ik heb net dingen besteld voor een multicooker(TIP!) voor de helft van de Nederlandse prijs, ik ben weer content😁. Ik moet wel zeggen dat ik daar op meerdere dagen naar ga zoeken, dus het vergt wat zoekwerk en handig zijn met Ali haar zoekmachine/filters.

Op 17-11-2022 om 16:42, frans Willem zei:

zelf denk ik er over mijn account te beeindigen.  en het gedoe achter mij telaten best veel besteld de afgelopen jaren maar eens houd het op

Ik heb nog nooit iemand gehoord die zoveel problemen met Ali heeft gehad dan jou, dus ik zou het je zeker aanraden. Zelf denk ik dat je wel veel mooie dingetjes mis loop😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden