Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

3 producten voor 1 zacht prijsje.


Aanbevolen berichten

 Je ziet het wel vaker bij AliExpress je bestelt drie producten die samengevoegd geleverd worden voor een zacht prijsje minder dan € 10,-.

Ik had een messenslijper, 4 magnetische bitjes en 2 sets van 4 10ml spuiten met botte naald en beschermkapje. Alles los bij elkaar veel duurder dan als je het als set besteld.

Screenshot_20221117-162059.thumb.png.efb65cc80692341abe2cf417cdc28bc7.png

Dit is de messen slijper welke drie gleuven heeft van links naar rechts te weten 1 ontbramen, 2 grof voor slijpen en 3 fijn na slijpen.

Als ex fabrieks slager weet ik natuurlijk het belang van een scherp mes en ken ik het gebruik van een aanzet staal wat geen mes slijpt maar slechts heel fijn ontbraamd het zelfde als gleuf 1 dus. Alleen doet dit gleuf 1 het door 2 geharde stalen mesjes die kruislings geplaatst zijn waar je het mes 1 keer overheen trekt. Dito die je enkele keren 4 a5 met gleuf 2 en 3, voila een scherp 🔪 met eindresultaat.

Degene die het zelfslijpend mes van Tefal kennen wat je telkens bij het terug duwen en uit de cassette trekken slijpt met dito steentjes in de cassette weten ook wat een scherp mes is, en dit product is dus fijtenlijk de cassette welke geschikt is voor elk 2 zijdig geslepen mes. Werkt simpel maar heel goed.

De andere producten zijn ook in orde maar ik neem aan dat iedereen wel weet wat een bitje en of 10 ml spuit is en wat je ermee kan doen. Ik gebruik ze om mijn printer patronen van nieuwe ink te voorzien maar je kunt ze ook als lijm of smeer potje gebruiken mits je natuurlijk eerst lijm en of olie erin opzuigt. In de modelbouw met papier en of hout gevuld met witte houtlijm kan je uitermate fijne lijm spoortjes aanbrengen wat super werkt.

Na het klussen spuit je ze leeg en spoel je ze enkele keren met een sopje door voor het volgende gebruik.

Gr Gerard.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden