Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Inlegzolen voor / tegen hielspoor.


Aanbevolen berichten

Screenshot_20221128-220341.thumb.png.88dd570285404b1f26ebf78766773b4b.png

Deze jongens besteld 2x voor mijn schoenen beide Hanwag hikers welke ik gebruik om gewoon op te lopen omdat deze schoenen nog echt stevig en degelijk en duurzaam zijn maar wel maar een standaard vilten inlegzool hebben.

Ouderdom komt met gebreken luid het spreekwoord en hielspoor is een van deze heel pijnlijke gebreken.

De inlegzool moet dit tegen gaan en je gebruikt ze dus voor het hielspoor wat je hebt😉.

Gaat het hielspoor er direct van over? Nee helaas niet want het is een onsteking door overbelasting welke moet genezen maar het verzacht wel de pijn en de kussentjes van siliconen moeten de overbelasting tegen gaan.

Met inlegzool kan je weer lopen zonder dat je in je broek ...., want zo pijn kan het doen.

Ze verzachten dus de pijn en hopelijk verkomen ze dat het terugkomt. Exact de zelfde koste bij de winkel waar ik deze schoenen kocht bijna € 20,- per paar dus tel uit je winst. Bij Kotlikoff besteld en kreeg gratis 2x siliconen hiel stukken erbij welke mijn vrouw gelijk inpikte omdat ze altijd haar hielen kapot loopt in de zomer met de te kleine sneaker sokjes in haar sportschoenen.

De inlegzool dien je jaarlijks te vervangen of als ze eerder stuk zijn. Met deze prijzen doet het dan in ieder geval geen pijn in je portemonnee.l

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ervarings deskundige vaak kun je bij een goede fysio therapeut terecht voor shockwave therapie dat is bij mij en mijn vrouwheel effectief gebleken .

De vergoeding word vaak via de zorgverzekering vergoed elke behandeling kost je een fysio behandeling via je aanvullende verzekering daarna zijn inlegzolen belangrijk.

sterkte er mee ik weet wat het is

grt Frans

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, frans Willem zei:

Als ervarings deskundige vaak kun je bij een goede fysio therapeut terecht voor shockwave therapie dat is bij mij en mijn vrouwheel effectief gebleken .

De vergoeding word vaak via de zorgverzekering vergoed elke behandeling kost je een fysio behandeling via je aanvullende verzekering daarna zijn inlegzolen belangrijk.

sterkte er mee ik weet wat het is

grt Frans

Hoi Frans, het is een hardnekkige ontsteking wat ik ook probeer het blijft namelijk terugkomen. Maar jouw tip help idd dat is inmiddels bewezen.

Totdat het dus weer terugkomt🥴.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goede zolen neemt dan hou je het wel onder controle soms moet je naar een podo therapeut voor speciale zolen gedoe dat wel maar dan hou je het wel onder controle. ik weet dat je er gek van kan worden , ik heb zelfs een schoen in de freesbank gezet  en er een gat in gemaakt en opgevuld met siliconen kit hielp tijdelijk 

De oplossing is schoenen met een uitneebaar voet bed  Mephisto / finn comfort en daar zolen in laten maken door een Podotherapeut na de shockwave behandeling die verbrijzeld de kalk punt aangroei en dan via een zool ontlasten succes er mee (vooral geen injecties er in laten zetten met cortisonen )

geloof mij ik heb twee dozen met allerleizolen van het uitproberen werd er geschuffeld van 

aangepast door frans Willem
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, frans Willem zei:

Als je goede zolen neemt dan hou je het wel onder controle soms moet je naar een podo therapeut voor speciale zolen gedoe dat wel maar dan hou je het wel onder controle. ik weet dat je er gek van kan worden , ik heb zelfs een schoen in de freesbank gezet  en er een gat in gemaakt en opgevuld met siliconen kit hielp tijdelijk 

De oplossing is schoenen met een uitneebaar voet bed  Mephisto / finn comfort en daar zolen in laten maken door een Podotherapeut na de shockwave behandeling die verbrijzeld de kalk punt aangroei en dan via een zool ontlasten succes er mee (vooral geen injecties er in laten zetten met cortisonen )

geloof mij ik heb twee dozen met allerleizolen van het uitproberen werd er geschuffeld van 

Bedankt voor de tip! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Op 29-11-2022 om 16:59, De-witte zei:

Hoi Frans, het is een hardnekkige ontsteking wat ik ook probeer het blijft namelijk terugkomen. Maar jouw tip help idd dat is inmiddels bewezen.

Totdat het dus weer terugkomt🥴.

Het komt zeker terug als je de schoenen niet aanpast dus inlegzolen van of siliconen of schoenen kopen met uitneembaar voetbed en zolen laten aanmeten bij een podotherapeut

je hebt ook podologen maar let op een Podotherapeut is net even beter op geleid  en als je een aanvullende verzekering hebt dan kun je een groot deel vergoed krijgen .

Maar iedere keer shockwave kost ook geld , sterkte ermee grt Frans

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo mede lezers en shoppers, we zijn inmiddels 6 mnd en 120 KM verder en dus tijd voor een update.

De siliconen inlays beginnen te slijten wat aan zich natuurlijk door gebruik te verwachten is maar aangezien ik inmiddels losse siliconen hakken heb welke zelfklevend zijn krijgen ze toch nog een 2de leven oftewel periode van gebruik. 

 

IMG_20230602_1725390302.thumb.jpg.0a1964aa373e67ef3e2c4d67c32073ce.jpg

Deze zijn van de Action € 1,99 omdat ik ze snel nodig had maar natuurlijk ook bij onze Chinese vrienden verkrijgbaar.

Hierdoor loop je pas echt op wolken mede door de dubbele zool zeg maar.

Let wel dit gaat dus over het voorkomen van hielspoor niet om er van af te komen want dat werkt idd alleen maar door shockwave therapie te krijgen op de pijnlijke plekken.

Maar voorlopig ben ik er van af en hoop dat door deze oplossing te blijven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden