Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Serum filters voor Hoortoestellen.


Aanbevolen berichten

OTC is denk ik toch wel de shop wat betreft hoorapparaten en toebehoren.

Screenshot_20230113-182824.thumb.png.33986302685a3f05d3d642a99afe7452.png

Dus deze Serumfilters daar besteld en vandaag lagen ze in de bus wat precies op tijd was aangezien er een aan vervanging toe was.

De tekst heeft betrekking op 5 pakjes (40stuks) terwijl de prijs van 10 (80 stuks) door mij bestelde pakjes is.

Hier kosten ze tussen de € 40,- en € 55,-voor 10 pakjes passend in mijn Phonak hoortoestellen en bij AliExpress had ik 10 pakjes voor €27,42 netto met kleine korting gratis bezorgd thuis. Ze passen prima en het wisselen stelt niks voor dus kan ik hopelijk weer enkele jaren vooruit. Uitgaande van circa 2 stuks p/mnd maar het kunnen er ook 4 of meer worden dit is afhankelijk van hoeveel oorsmeer je oor produceert. En inde zomer is dit vaak erger door het zweten. Het kan dus behoorlijk doortikken op je rekening.... Vooral als je ze hier koopt en niet bij AliExpress.

Ook drogers, laders en dergelijke zijn er niet zo duur als hier echter de batterijen zijn er veel duurder dan hier dus das jammer maar helaas.

Enfin ook dit was weer een prima en snel geleverd artikel van onze Chinese vrienden. Mocht ik hier niet voldoende aan hebben kan ik ze altijd nog bij bestellen.

Gr Gerard.

Screenshot_20230113-182815.thumb.png.f39b52c1c2a1553faef7689cd0e8e1aa.png

aangepast door De-witte
Extra foto bijgevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden