Fleur Geplaatst: 4 mei 2023 Delen Geplaatst: 4 mei 2023 (aangepast) Omdat mijn pakketten zijn gebundeld en Ali mijn postcode tot huisnummer gebombardeerd heeft komt mijn pakketje lees 5 pakketten niet aan kost me ipv circa 20 euro voor 1 pakket nu ruim 100 euro voor 5 pakketten omdat iemand ergens heeft verzonnen dat ze gebundeld moeten worden kan iemand mij vertellen hoe nu verder ipv 20 euro kwijt te zijn is het door de bundeling ruim 100 euro graag jullie advies ik ben Fleur 4 mei 2023 aangepast door Fleur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Administrators Alex Geplaatst: 6 mei 2023 Administrators Delen Geplaatst: 6 mei 2023 Hi Fleur, is die gecombineerde zending bij het verkeerde adres afgeleverd, of geeft PostNL aan dat het adres ongeldig is? Als het goed is krijg je een nieuw track & trace nummer van AliExpress zodra ze je bestellingen combineren, wat krijg je te zien als je deze opzoekt via de site van PostNL? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitchell87 Geplaatst: 22 oktober 2023 Delen Geplaatst: 22 oktober 2023 Beste Fleur en Alex, ik heb het zelfde probleem mijn pakketten zijn ook gebundeld wat zoon 200€ nu bij elkaar is. is aan gekomen in Nederland bij distributiecentra van Ali in Nederland heb een dhl track gehad maar die hebben het paketje nog niet ontvangen. En het ligt al ruim 2 weken in Schiedam en gebeurt veder niks mee Schiedam kan je geen contakt mee krijgen en de verkopers op Ali zeggen dat we moeten afwachten maar vind het nog al veel geld om dat het gebundeld is om af te wachten zeg maar wat kan ik hier aan doen of moet ik doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
scherman Geplaatst: 6 november 2023 Delen Geplaatst: 6 november 2023 Op 4-5-2023 om 20:37, Fleur zei: Omdat mijn pakketten zijn gebundeld en Ali mijn postcode tot huisnummer gebombardeerd heeft komt mijn pakketje lees 5 pakketten niet aan kost me ipv circa 20 euro voor 1 pakket nu ruim 100 euro voor 5 pakketten omdat iemand ergens heeft verzonnen dat ze gebundeld moeten worden kan iemand mij vertellen hoe nu verder ipv 20 euro kwijt te zijn is het door de bundeling ruim 100 euro graag jullie advies ik ben Fleur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nostradamus Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april lees mijn topic daar heb jij je antwoord 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.