Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Verzamelde zending niet aan gekomen omdat er 5 pakketten gebundeld zijn zonder mijn toestemming nu ben ik dus 5 pakketten kwijt ter waarde van ruim 100€ ben al weken op Ali aan het informeren maar restitutie van 5 verlost


Fleur

Aanbevolen berichten

Omdat mijn pakketten zijn gebundeld en Ali mijn postcode tot huisnummer gebombardeerd heeft komt mijn pakketje lees 5 pakketten niet aan kost me ipv circa 20 euro voor 1 pakket nu ruim 100 euro voor 5 pakketten omdat iemand ergens heeft verzonnen dat ze gebundeld moeten worden kan iemand mij vertellen hoe nu verder ipv 20 euro kwijt te zijn is het door de bundeling ruim 100 euro graag jullie advies ik ben Fleur 

aangepast door Fleur
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Administrators

Hi Fleur, is die gecombineerde zending bij het verkeerde adres afgeleverd, of geeft PostNL aan dat het adres ongeldig is?

Als het goed is krijg je een nieuw track & trace nummer van AliExpress zodra ze je bestellingen combineren, wat krijg je te zien als je deze opzoekt via de site van PostNL?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Beste Fleur en Alex,

ik heb het zelfde probleem mijn pakketten zijn ook gebundeld wat zoon 200€ nu bij elkaar is.

is aan gekomen in Nederland bij distributiecentra van Ali in Nederland heb een dhl track gehad maar die hebben het paketje nog niet ontvangen. En het ligt al ruim 2 weken in Schiedam en gebeurt veder niks mee Schiedam kan je geen contakt mee krijgen en de verkopers op Ali zeggen dat we moeten afwachten maar vind het nog al veel geld om dat het gebundeld is om af te wachten zeg maar wat kan ik hier aan doen of moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 4-5-2023 om 20:37, Fleur zei:

Omdat mijn pakketten zijn gebundeld en Ali mijn postcode tot huisnummer gebombardeerd heeft komt mijn pakketje lees 5 pakketten niet aan kost me ipv circa 20 euro voor 1 pakket nu ruim 100 euro voor 5 pakketten omdat iemand ergens heeft verzonnen dat ze gebundeld moeten worden kan iemand mij vertellen hoe nu verder ipv 20 euro kwijt te zijn is het door de bundeling ruim 100 euro graag jullie advies ik ben Fleur 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden