Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

iemand enig idee


frans Willem

Vraag

Kan iemand mij vertellen  als een product niet voldoet   je gaat een dispuut aan  en de winkel wil het product terug hebben.

voorstel Ali refund en product terug sturen .

Bijv. naar welk adres en is er een antwoord nummer?? of moet je domwer de verzend kosten betalen en ben je die kwijt 

Wat is de procedure en wie draaid er voor de kosten op

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Tja, je draait zelf op voor de kosten. En die zijn zo hoog dat je, denk ik, daar niet aan zal willen beginnen. Een antwoord nummer kun je vergeten. 

Heb weleens een refund mogen ontvangen maar dit ging om kleine bedragen onder de 10 euro. Ik weet niet wat de kosten waren van je product maar als die niet te hoog zijn dan zou ik het maar zo laten en er voor de rest géén energie in steken. 

Het aangetekend opsturen is ook niet gratis, je bent vermoedelijk al gauw 30 euro aan verzendkosten kwijt en het is maar de vraag hoe h.e.e.a aankomt op de plek van bestemming

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 Dank voor je reactie ,wel bijzonder raar toch er is een product geleverd dat niet goed is  in een dispuut is het voorstel  refund en terug sturen , of de helft van de aankoopsom terug en product houden .Dat is dus  een soort van oplichting je levert een slecht product betaald de helft terug en je verdient er nog aan.

Naar mijn mening zal Ali aan dit soort praktijken dringend wat moeten doen .dit zijn geen eerlijke zaken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt gelijk maar dit gaat nu eenmaal zo bij Alie. Al doende leert men. Ik weet ondertussen wat ik wel en wat ik er niet moet kopen. Ze bieden terug sturen aan in de wetenschap dat er bijna niemand is die dit doet. De meeste producten die ik koop zijn max 15 euro en tot nu toe heb ik geen pech mee gehad. Is een product boven de 30 euro dat koop ik dit niet bij Alie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden