Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

(Aller)beste track&trace


jowell09897

Vraag

Nǐ hǎo Chinafanaten,

Recent heb ik weer een bestelling geplaatst via Aliexpress.
Helaas loopt het tracken van mijn pakket erg stroperig en zoek ik me kortom helemaal het lazerus naar de beste track-methode.
De tracking van Aliexpress geeft geen informatie aan, terwijl dat een shady linkje van de verkoper wel iets aangeeft.
Echter kan ik via het trackingnummer geen vervoerder vinden. 17-track trackt dat de vervoerder Post NL is.
Ik ben erg benieuwd wat de binnenlandse vervoer is van mijn pakketje zodat ik aan de hand daarvan kan natrekken hoelang het ongeveer nog duurt.

Wie o wie heeft ervaring met andere trackingwebsites? of kent een website die ik nog niet ken?(Ik ken er zat.. 17-track en de internationale tracking van Postnl), maar ook parcel.app(Die best aangenaam is!).

Wie helpt mij uit de brand?

Wènhòu(Groetjes!)

Jowell.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
25 minuten geleden, jowell09897 zei:

Nǐ hǎo Chinafanaten,

Recent heb ik weer een bestelling geplaatst via Aliexpress.
Helaas loopt het tracken van mijn pakket erg stroperig en zoek ik me kortom helemaal het lazerus naar de beste track-methode.
De tracking van Aliexpress geeft geen informatie aan, terwijl dat een shady linkje van de verkoper wel iets aangeeft.
Echter kan ik via het trackingnummer geen vervoerder vinden. 17-track trackt dat de vervoerder Post NL is.
Ik ben erg benieuwd wat de binnenlandse vervoer is van mijn pakketje zodat ik aan de hand daarvan kan natrekken hoelang het ongeveer nog duurt.

Wie o wie heeft ervaring met andere trackingwebsites? of kent een website die ik nog niet ken?(Ik ken er zat.. 17-track en de internationale tracking van Postnl), maar ook parcel.app(Die best aangenaam is!).

Wie helpt mij uit de brand?

Wènhòu(Groetjes!)

Jowell.

Hoi Jowell ik heb de App van DHL, Post NL en krijg vanzelf een melding wanneer het bezorgt wordt en ik bestel regelmatig. Laat je door de voortgang van je bestelling door AliExpress zelf niet gek maken ze komt vanzelf...

Gr Gerard.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 5-9-2023 om 18:23, De-witte zei:

Hoi Jowell ik heb de App van DHL, Post NL en krijg vanzelf een melding wanneer het bezorgt wordt en ik bestel regelmatig. Laat je door de voortgang van je bestelling door AliExpress zelf niet gek maken ze komt vanzelf...

Gr Gerard.

Ha Gerard,

Dank voor je reactie.
Ik heb beide apps ook, zelfs 17track staat op mijn telefoon. Als er wat komt qua post zie ik dat inderdaad ook erg handig!
De tracker is wat je zegt inderdaad niet het meest accuraat, de verkoopster vertelde mij dat ook en vertelde dat het allerbeste is direct contact te leggen. 

To be continued.

Wènhòu.
Jowell.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden