Het inloggen op mijn account lukt niet meer. Normaal kreeg ik een code per e-mail bij ‘wa htwoord vergeten’. Die komt niet meer. Mijn telefoonnummer staat niet geregistreerd bij Ali dus ook op die manier lukt een reset niet. Dan is er nog een alternatief: een oude bestelling invoeren met bedrag, bestel nummer, datum en cardnummer. Alle gegevens heb ik. Maarrrr je kunt alleen de eerste en laatste nummers van een creditcard invoeren en niet zoals ik die betaald heeft met een Iban rekent nr. Hierdoor loopt het hele resetten ook via deze weg dood. De FAQ op Ali helpen niet en om contact te krijgen moet ik schijnbaar eerst Imogen op Ali? Wie kan mij helpen . Helemaal opnieuw registreren met ander account is geen optie ivm met een lopende bestelling die ergens blijft steken
Vraag
Punt
Het inloggen op mijn account lukt niet meer. Normaal kreeg ik een code per e-mail bij ‘wa htwoord vergeten’. Die komt niet meer. Mijn telefoonnummer staat niet geregistreerd bij Ali dus ook op die manier lukt een reset niet. Dan is er nog een alternatief: een oude bestelling invoeren met bedrag, bestel nummer, datum en cardnummer. Alle gegevens heb ik. Maarrrr je kunt alleen de eerste en laatste nummers van een creditcard invoeren en niet zoals ik die betaald heeft met een Iban rekent nr. Hierdoor loopt het hele resetten ook via deze weg dood. De FAQ op Ali helpen niet en om contact te krijgen moet ik schijnbaar eerst Imogen op Ali? Wie kan mij helpen . Helemaal opnieuw registreren met ander account is geen optie ivm met een lopende bestelling die ergens blijft steken
Link naar reactie
Delen op andere sites
0 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.