Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Inlog en reset lukt niet


Punt

Vraag

Het inloggen op mijn account lukt niet meer. Normaal kreeg ik een code per e-mail bij ‘wa htwoord vergeten’. Die komt niet meer. Mijn telefoonnummer staat niet geregistreerd bij Ali dus ook op die manier lukt een reset niet.   Dan is er nog een alternatief: een oude bestelling invoeren met bedrag, bestel nummer, datum en cardnummer.  Alle gegevens heb ik. Maarrrr je kunt alleen de eerste en laatste nummers van een creditcard invoeren en niet zoals ik die betaald heeft met een Iban rekent nr. Hierdoor loopt het hele resetten ook via deze weg dood. De FAQ op Ali helpen niet en om contact te krijgen moet ik schijnbaar eerst Imogen op Ali?   Wie kan mij helpen .  Helemaal opnieuw registreren met ander account is geen optie ivm met een lopende bestelling die ergens blijft steken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden