Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Gelijk Richter Module


Aanbevolen berichten

Hoi Mensen ik had mijn Parkside (Lidl) Slijp apparaat kapot omdat een weerstand was doorgebrand op de gelijk richter module.

Hierdoor kon ik de waarde van de weerstand niet bepalen en heb ik maar gelijk een zwaardere nieuwe Complete Module besteld bij Ome Aliexpress omdat waarschijnlijk ook nog wel wat meer doorgebrand zal zijn en wel deze:GelijkRichtermodule.thumb.jpg.82ad6d2fc6f3f9b524d3f003b9dcd90b.jpg

Koste mij schoon op de mat € 14,24 aangezien ik een grootgebruiker ben en dus op alles korting krijg waardoor ik gelukkig niet de volle mep hoef te betalen.

Na aankomst in willen bouwen maar ze is helaas 2 mm te groot en zal ik ze dus extern moeten monteren.

Ze is gemaakt van degelijke componenten en kan 230V aan zie onderstaande:

Gelijkrichterbord 0-220VAC naar 0-311VDC Voeding Gelijkrichter Universele Meerdere Bescherming Gelijkrichter Module AC-DC Converter Board

 

 

Kenmerken:

  • Uitgerust met-proof ontladingsbuis. Het heeft beschermingsfunctie, waardoor de machine veiliger werkt.
  • Met een huidige NTC. Instroopstroom van het remmingscircuit, zodat de machine stabieler werkt.
  • Uitgerust met, heeft het kortsluitingsbeschermingsfunctie.
  • Het heeft vermogensindicatiefunctie en zeefdrukmarkeringen op het bord, gemakkelijk te gebruiken.
  • Deze input van de gelijkrichterraad 0-220VAC, output 0-311VDC, en de outputstroom is 10A

 

Specificaties:

Naam van het product: gelijkrichterbord
Model: C - H10A
Ingangsspanning: 0-220V C
Uitgangsspanning: 0-311V DC
Uitgangsstroom: 10A
Grootte: 50*76mm/1,97*2,99 in

Gewicht: 134g

 

Pakket omvat:

1 xGelijkrichterbord

 

Opmerking:
Houd er rekening mee dat het nieuwe type en het oude type van dit product willekeurig worden verzonden en zorg ervoor dat u het niet erg vindt voordat u bestelt.

 

Kortom Ze werkt prima wordt absoluut niet warm mede door de degelijke koeling en is dus haar geld meer dan waard.

Gr Gerard.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden