Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Teclast M40 Plus


Aanbevolen berichten

Hoi lui deze review gaat over de op volger van de Teclast M40 Pro de M40 Plus.

Nu vragen jullie je natuurlijk gelijk af of de Teclast M40 Pro van mijn vrouw dus kapot is en Nee dat is hij niet maar onze oude Lenovo tablet welke als radio dienst deed was wel aan vervanging toe. Dus... Die van de vrouw werd de radio tablet en zei zelf wilde graag ook Android 12 hebben en kreeg dus de nieuwe M40 Plus omdat ze zo tevreden is met het merk Teclast en met name de M40 Pro die ze had. Het enige echte minpunt zijn de updates welke je dus niet meer krijgt ook op deze Nieuwe niet na installatie werkt hij zich bij en that's it Folks. Effe een afbeelding:

TeclastM40Plus.thumb.jpg.5ba5f920a798a90975e87d8dcff5be2c.jpg

Wel gelijk met bijpassende tablet hoes vanuit Spanje besteld, waren de totaal kosten € 135,27.

De Tablet beschikt over 8 GB intern geheugen en heeft 128 GB opslag. Ze werkt gewoon met Google.nl apps en play store en alle apps draaien als een zonnetje op de tablet.

Hij is in grote lijnen eigenlijk dan ook gelijk aan de M40 Pro kwa prestaties en grote met wel een ander kleurtje nl lichtblauw ipv grijs.

Natuurlijk heb je wel een wat snellere processor, 2 GB extra intern geheugen een ietwat betere Android 12 versie ipv van de 11.

Het blauwe uiterlijk valt weg in de hoes en ondanks dat er vermeld staat dat ze voor een kind zou zijn kan mijn vrouw er erg goed mee overweg.

Morgen meer, gr Gerard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie de volledige beschrijving wil lezen is hier de link met foto's:

Volledige Beschrijving

Beknopte beschrijving:
POWER PLUS · 8 kernprocessor
A73 8 kernen | 8GB + 128GB | Android 12
 
  • MediaTek MT8183 A73 8 kernen

  • 8GB LPDDR4X 128GB UFS2.1

  • Metalen carrosserie van de marine

  • Duidelijke Android 12 gebruikersinterface

  • Ouderlijk toezicht kinderbescherming

  • 10,1 inch IPS 1920X1200

  • USB Type C 7000mAh

  • Wi-Fi + BT

  • GPS

  • Hoofdtelefoon Momentum Systeem 3,5mm

  • 13 MP camera aan de achterzijde 5 MP camera aan de voorkant                                                Energie-efficiëntie Chip · Soepeler bedrijf

  • MediaTek MT8183 8 core processor, gemaakt met efficiënte 12nm proces, heeft high power 4x A73 2,0 GHz cores. Met GPU-Mali-G72 kan M40 Plus gemakkelijk grote programma's en conventionele mobiele games aan.                                                                                                                 Opslag en uitbreiding

  • M40 Plus is uitgerust met een groot RAM van 8GB LPDDR4X, het kan meerdere taken zonder problemen uitvoeren en schakelen tussen applicaties. 128GB opslagruimte UFS2.1 biedt u sneller dan ooit app-installatie en gaming-uploadsnelheden. Ondersteunt Micro SD-kaart uitbreiding voor een grotere opslag.                                                                                                                        Dunne en lichte metalen behuizing

  • M40 Plus heeft een nieuw ontwerp. Bij het integreren van de antennebanden in het metalen frame voelt de metalen M40 Plus-behuizing soepel en naadloos aan in de hand. De blauwe afwerking zee lts kunt u de uitgestrektheid en rust van de zee te voelen.                                       Android12 (persoonlijk, veilig en moeiteloos)

  • Android 12 biedt een nog persoonlijkere, veilige en moeiteloze gebruikerservaring. Intuïtief gebruikersinterfaceontwerp en geoptimaliseerde systeemlogica zorgen ervoor dat de tablet soepeler dan ooit werkt. Je kunt het nog meer aanpassen met widgets, met je favoriete mensen altijd beschikbaar op het startscherm.


    Ontworpen met uw informatiebeveiliging in gedachten, biedt Android 12 krachtige nieuwe en gebruiksvriendelijke privacy functies. U zult gemoedsrust hebben, wetende dat u kunt bepalen wie uw gegevens kan zien en wanneer.                                                                                                Mooi scherm · indrukwekkende beelden
  • De M40 Plus beschikt over een 10,1 inch IPS brede kijkhoek scherm, met 1920x1200 FHD IPS resolutie, zorgen voor een geweldige visuele ervaring met games en video's. Een gouden beeldverhouding is 16:10 geoptimaliseerd voor het verplaatsen van content verbruik.                Surround Audio

  •  

     

     

    Naast de Momentum-luidspreker is M40Plus ook geüpgraded naar een krachtige K9-versterkerchip, waarmee een geweldige audiokwaliteit wordt bereikt. 3,5mm hoofdtelefoonaansluiting om aan verschillende voorkeuren te voldoen.

    Lange levensduur van de batterij, gemakkelijk op te laden

    Met 7000mAh oplaadbare lithium-polymeerbatterij en low-power processor, tot 10 uur video bekijken. Gemakkelijker opladen met USB type C.

    Eenvoudig aan te sluiten · Handig om te delen

    Ondersteuning Bluetooth 5,0, laag stroomverbruik en hoge bandbreedte, zorgen voor een uitzonderlijke audiokwaliteit.

    Blijf verbonden

    Naast WiFi dual band 2,4G 5G, bluetooth, M40 Plus ondersteunen ook GPS, GLONASS en Galileo, wat een nauwkeurigere navigatie biedt.

    3 GPS-systemen (satelliet positionering)

    Leg het moment vast

    Samsung 5 MP camera met achtergrondverlichting aan de voorkant, beste selfies;

    13 MP Sony Exmor RS gestapelde camera aan de achterzijde met PDAF voor snelle en nauwkeurige scherpstelling.

    Met LED-flitser, beter schieten bij weinig licht.

    (zit er ook nog wat van Samsung en Sony in)😁

     

     

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al met al dus een hele leuke, vrij moderne, snelle Tablet in een hip kleurtje (als je tenminste van blauw houd) die ook nog een SPOT GOEDKOOP is mensen want zijn tegenhanger van Samsung of Lenovo zijn echt wel flink duurder.

Heb jij dus een nieuwe tablet nodig voor een spelletje of te Netflix-en kan je deze gerust kopen.

Wil je wat meer dan is er ook nog de T versie of zelfs de 50 serie.

Enfin keuze genoeg. En denk eraan je krijgt geen beveiliging updates van HUN (Teclast) meer maar wel van de (GOOGLE) Play-store dus gebruik hem niet voor zaken die niemand anders mag weten ofschoon mijn vrouw nog nooit ergens last van heeft gehad terwijl ze ook de social media apps gebruikt. En er zijn natuurlijk altijd nog de Freeware Anti Virus apps die hem voor jouw in de gaten willen houden.

Nu ga ik ook gelijk af sluiten want om hem te benchmarken vind ik niet meer nodig aangezien dit menig ander persoon al gedaan heeft en er volop op het www te vinden zijn met Google search.

Kortom een prima werkende niet te dure Android Tablet.

Mvgr Gerard.

aangepast door De-witte
Stukje overbodige tekst verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Helaas is hij stuk gegaan, Mijn vrouw had de lader aangesloten en hoorde ook de laad melding.

Na 3 uur haalde ze hem van de lader en had hij zichzelf uitgeschakeld waarna deze NIET meer wil opstarten.

Op allerlei mogelijkheden geprobeerd en ook met een andere lader aan te sluiten blijft de Tablet Dood en reageert nergens meer op.

Dat is ff pech, dus maar eens contact opgenomen met de verkoper te weten De officiële Teclast store van Spanje omdat hij daar vandaan komt.

Deze wordt gerund door een Chinese man, welke vrij vlot reageerde, en mijn zijn e-mail adres gaf om een filmpje op te sturen van de pad die ik dus probeer op te starten maar dat niet meer doet. Hij gaf mij te kennen dit nodig te hebben om ook maar iets bij Teclast te kunnen claimen.

Toen werd het stil en is dat nog steeds, blijkbaar moet het hoofdbedrijf in China daar eerst een beslissing over treffen hoe hij moet handelen in dit geval. Dus hem maar nog een mailtje gestuurd hoe het er mee zit??? Geen reactie.

Nu vrees ik dat het wel ff gaat duren voor al eer ik weer iets verneem als ik überhaupt nog iets verneem.

Het risico dat je loopt als je iets besteld wat duurder is dan bij de lokale Action winkel ligt natuurlijk volledig bij jouw, zij hebben hun geld inmiddels binnen. Dus bezint eer ge begint mensen want garantie werkt bij hun zekers anders dan bij ons waar je gelijk een nieuwe dan wel reparatie adres krijgt waar je de tablet naar op kan sturen.

Enfin ik houd jullie op de hoogte hoe dit verder gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Inmiddels, na hun nieuwjaars vakantie contact gehad met de Teclast store Europe uit spanje en vandaag de tablet naar Berlin Duitsland verstuurd voor reparatie dan wel vervanging.

Wederom afwachten dus hoe dit gaat uitpakken.

Natuurlijk verschild het nogal met hoe het er hier aan toe gaat al hoe wel dat ook niet altijd even soepel verloopt zoals het eigenlijk met een garantie probleem zou moeten lopen.

Zodra ik meer weet ben ik weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Goed nieuws vandaag is het aankoop bedrag terug gestort op onze rekening via AliExpress.t van vandaag op mor5

Omdat de vrouw eigenlijk toch liever ook een Lenovo tablet heeft en Teclast Europa in Spain zelf aan bood het geld terug te betalen hebben we hiervoor gekozen.

Wel heb ik daarvoor de tablet eerst terug naar Duitsland naar hun distributie kantoor moeten sturen en konden hierna kiezen voor een nieuwe tablet of een refund.

Aangezien het wel heel lang duurde heeft de vrouw bij Lenovo zelf een tablet besteld de M11 en hebben we het geld terug gevraagd.

Niet dat de service daar beter is hoor want helaas liep dit ook fout, maar dat is weer een ander verhaal toch?

Uiteindelijk dus gewoon het geld terug en de verzendkosten van € 11,- daar komen we ook wel weer overheen.

Dus Teclast Europa Spain is gewoon een goede betrouwbare shop maar verwacht niet van vandaag op morgen geholpen te zijn want dan kom je bedrogen uit.😀

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden