Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Coolshow USB-oplader voor Nikon EN EL 14 accu's.


Aanbevolen berichten

Ni hao China-fans!

Een tijd geleden heb ik een usb-oplader via Aliexpress besteld.
Ik deel het bericht in een paar delen op:
* Contact met de verkoper.

* Verzending.
* Product review.

 

Contact met de verkoper.

Het contact met de verkoopster verliep erg goed, mevrouw was duidelijk en reageerde buitengewoon snel!
Alleen in het engels(Maar dat is doorgaans normaal). Erg fijn zaken doen was het!

Verzending
De tracking van het pakketje was wat lastiger, ik kreeg een aparte link omdat de aliexpress tracker weigerde te werken, met de link die ik van de verkoopster kreeg ging het tracken wel redelijk oké. 

Product review

Dikke 4sterren voor het verpakken, het product kwam in stevige verpakking aan, accu's in een doosje, + oplader in een doosje, kabeltje zit er ook vanzelfsprekend bij.
Super netjes, geen schade. 
Het opladen van de accu's gaat zoals je gewend bent; erin klikken, aansluiten en klaar, het opladen gaat vrij vlot(Goede powerbank gebruiken).

Kabeltje is misschien wat aan de korte kant, maar dat is eenvoudig te verhelpen door een eventuele langere kabel te gebruiken.
De accu's zelf heb ik nog niet gebruikt.. en zal ik in de loop van tijd beoordelen.

 

 




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Helemaal vergeten om dit topic te updaten.. :classic_blush:

Inmiddels ben ik een aantal maanden verder en ik merk dat het geen verkeerde aankoop is geweest.
De accu's doen het prima, en de laadsnelheid is met een goede powerbank redelijk snel te noemen.

Kortom; geen verkeerd iets! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden