Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Product retour sturen maar het ontvangen retour adres is ontzettend verwarrend!


RR85

Vraag

Hoi allen!

Na veel weerstand van een verkoper op Aliexpress, heb ik eindelijk het product retour mogen sturen.

Als ik op zijn winkelpagina kijk overigens, staat er 'Free returns'. Maar blijkbaar moet ik nu toch zelf de retour kosten betalen en moet ik zelf een mysterieus adres zien te ontcijferen.

Je zou bijna zeggen dat deze verkoper mij het express onmogelijk maakt. Deze had ook meerdere malen aangegeven 'je kunt het product beter houden want het is te veel gedoe voor ons', maar ze wilden mij dan niet het geld terug geven.

Uiteindelijk is er op een of andere manier, door Aliexpress of door de verkoper toch een retour mogelijkheid tot stand gekomen.

Dit is het retour adres dat ik kreeg: (dat ik via PostNL wilde verzenden).

GLS+ZP22 ********* (Ik heb het laatste deel van de cijfers verdekt omdat ik niet weet of het slim is dit te delen).

France Auvergne-Rhône-Alpes Haute-Loire Agnat France Auvergne-Rhône-Alpes Haute-Loire Agnat 49 RUE DE LA INDUSTRIE (ZA DES JONCAUX)

FR 64700 Haute-Loire Auvergne-Rhône-Alpes

Ik heb gegoogled, google maps gebruikt, verschillende combinaties geprobeerd, maar ik kan geen eenduidig adres vinden.

Ik denk ik contacteer Aliexpress, maar die heeft geen contact mogelijkheden. De verkoper zal het denk ik zoiezo niet weten laat staan mij willen helpen gezien zijn eerdere weerstand.

 

Ik hoop op jullie hulp! Wat moet ik hiermee aan? Is dit 'normaal'? Hoe vogel ik dit adres uit? Bestaat dit 'adres' wel of is het onzin?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden