eric30 Geplaatst: 29 maart Delen Geplaatst: 29 maart Hallo, ik bestel geregeld iets op aliexpress, naar tevredenheid. Soms ondeugdelijke producten, maar na geschil altijd goed opgelost. Dit keer een dure aankoop gedaan, nl. een e-bike. YourMart store werd de winkel van mijn keuze. Helaas de verkeerde. Product zou uitgeleverd worden vanuit EU depot. Shop is zgn. ook spaans, maar verkoper zit met kantoor in china, dus communicatie met tijdsverschil. Besteld op 13 maart. Levertijd zou uiterlijk 27 maart zijn. Echter na bericht dat verkoper product verscheept (14 maart) zou hebben geen updates meer betreft track & trace (wat wel zou moeten). na 1,5 week vragen waar bestelling bleef reageerde verkoper (met vertraging) dat product retour gekomen was naar distributiecentrum. Om vervolgens niet meer aan te geven wat de volgende stap was. Echter als ik het volgnummer invoer op aliexpress trackingsite staat er dat seller product niet nog verscheept heeft. Ik heb verzocht om track & trace bewijs. Hij stuur warrig overzichtje met data en verschuivingen van pakket. Sindsdien geen fatsoenlijk antwoord meer. klantenservice Aliexpress heeft daarom een versneld Dispute aangemaakt, nog voor uiterlijke bezorgdatum. Hierop reageert de verkoper ook niet. Inmiddels is het 29 maart en geen geld en geen fiets. Het is een aanzienlijk bedrag (bijna 1000 euro), dus mag hopen dat Aliexpress dit goed afhandelt. Wees dus gewaarschuwd voor deze shop. YourMart store 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nietsje Geplaatst: 22 augustus Delen Geplaatst: 22 augustus Hello eric30 Middels die dispute heb je toch je geld terug gekregen - of niet ! Awel awel - Exact wat ik bedoelde in mijn °Stel jezelf voor° Aliexpress moet dringend een snelle melding mogelijkheid ter beschikking stellen. Want die criminelen worden niet aangepakt - China weet niet eens waar Spanje ligt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.