Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Pas op voor Yourmart Store


Aanbevolen berichten

Hallo, ik bestel geregeld iets op aliexpress, naar tevredenheid. Soms ondeugdelijke producten, maar na geschil altijd goed opgelost. Dit keer een dure aankoop gedaan, nl. een e-bike.

YourMart store werd de winkel van mijn keuze.  Helaas de verkeerde.  Product zou uitgeleverd worden vanuit EU depot. Shop is zgn. ook spaans, maar verkoper zit met kantoor in china, dus communicatie met tijdsverschil. Besteld op 13 maart. Levertijd zou uiterlijk 27 maart zijn. Echter na bericht dat verkoper product verscheept (14 maart) zou hebben geen updates meer betreft track & trace (wat wel zou moeten). na 1,5 week vragen waar bestelling bleef reageerde verkoper (met vertraging) dat product retour gekomen was naar distributiecentrum. Om vervolgens niet meer aan te geven wat de volgende stap was. Echter als ik het volgnummer invoer op aliexpress trackingsite staat er dat seller product niet nog verscheept heeft. Ik heb verzocht om track & trace bewijs. Hij stuur warrig overzichtje met data en verschuivingen van pakket. Sindsdien geen fatsoenlijk antwoord meer. klantenservice Aliexpress heeft daarom een versneld Dispute aangemaakt, nog voor uiterlijke bezorgdatum. Hierop reageert de verkoper ook niet. Inmiddels is het 29 maart en geen geld en geen fiets. Het is een aanzienlijk bedrag (bijna 1000 euro), dus mag hopen dat Aliexpress dit goed afhandelt. Wees dus gewaarschuwd voor deze shop.  YourMart store  

  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden