Ari Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Extra invoerkosten voor een bestelling vanuit China , terwijl gratis vermeld staat bij aankoop. B-post vraagt nu extra 50,33€ voor de levering. Hoor ik dit te betalen? Of niet? Graag snel een reactie want de betaling zou voor 21/05 uitgevoerd moeten worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 22 mei Delen Geplaatst: 22 mei Hallo Arie, Stel jezelf eerst de vraag of je wel een pakje verwacht. Voor zendingen binnen de EU zal bpost je nooit vragen om te betalen als je pakje onderweg is (bv. om extra kosten te vermijden), of om persoonlijke info door te geven via e-mail of sms. Daarnaast zal bpost nooit dreigen met een deurwaarder als je niet betaalt voor je pakje. Kijk eens op deze site; https://www.bpost.be/nl/faq/ik-ontvang-een-verdachte-sms-e-mail-zogezegd-van-bpost-wat-moet-ik-doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.