Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Voorstelling


2Old

Aanbevolen berichten

Hi All

Ik ben Peter, Belg 🙂

Ik had me al geabonneerd op de nieuwsbrieven van Chinafans omdat ik deze echt wel zinvol vond. Nu komt het forum en daar zal ik ook wel graag naar kijken en helpen als ik kan.

Ik ben ook al enkele jaren klant bij Aliexpress en heb op vandaag 172 orders. Op een vijftal na is alles altijd perfect verlopen. Die vijf problemen zijn wel altijd rechtgezet na een dispuut. Eigenlijk ben ik dus echt wel 100% tevreden klant.

Ik heb geen probleem met het feit dat BTW dient betaald te worden bij elke aankoop, dat is maar eerlijk ten opzichte van andere verkoper. Ik vind het echter niet aanvaardbaar dat voor elk pakket, zelf van € 2 zomaar naast de BTW ook € 15 kosten worden toegevoegd, dat is gewoon diefstal of maken dat klanten wegblijven bij Aliexpress. Gelukkig las ik dat de BTW nu zal geïnd worden bij verkopen tot € 150. Ik zal echter voorzichting zijn in het begin...

Groeten en tot de volgende keer...

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Peter,

Welkom op het forum, hier nog een (halve) Vlaming! 😉 Leuk dat je je hebt aangemeld en dat je eventueel wil helpen. Met 172 orders zeker genoeg ervaring!

Wat betreft de btw wordt het inderdaad iets eerlijker naar lokale bedrijven en wellicht ook minder onaangename verrassingen dan voorheen! Die extra kosten zijn er volgens mij alleen bij bestellingen boven € 150.

In ieder geval veel plezier en tot snel op het forum! 🙂

Groet, Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden