Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Eigelijk is het er beter op geworden


Aanbevolen berichten

Eigenlijk is het er beter op geworden. 1> omdat je nou niet meer hoeft te sjoemelen om onder de 22 euro te blijven, maar je kan nu onder de 150 blijven zonder probleem. 2> kijk alleen al wat je hier in NL betaald aan verzendkosten een klein pakketje 7,00 Eur binnen NL. Bij Ali is het meeste GRATIS, dat compenseert die 21% btw wel makkelijk  Er zijn altijd al ondergingen prijs verschillen geweest bij Ali verkopers .Dat verschilde wel 10 tallen euro,s.En wel of niet Gratis verzenden. Dus kijken kijken vergelijken en dan kopen. Ik denk dat het voor iedereen een beetje wennen is en een beetje angst voor het onbekende . nou ik ben gewoon al aan het door schoppen. ik zie de problemen niet ZOLANG Je maar geen inklaarkosten hoef te betalen Aan Post NL. En dat gebeurd niet"" Wand Ali regelt dit Nu. Dus alles is gewoon Oke. Dus ga gewoon lekker kopen Niks aan de hand

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2021 om 21:20, Martin zei:

Precies, tenzij je dure dingen koopt, dan merk je het wel.

 

Vind wel irritant dat de prijs niet direct verwerkt word maar pas bij checkout

Martin ja dat is ook zo. Maar je gaat natuurlijk geen honderden dingen boven de 150 Eurie kopen. maar ik doel meer op tientjes werk. Ik zie die 21% BTW als verzendkosten. Uiteraard moet je wel iets met gratis verzending kopen  Hier in NL kost een Fucking pakketje al 7,00 euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden