Jomulder Geplaatst: 22 oktober Delen Geplaatst: 22 oktober Hier schrik ik toch ff.... er waren even 249 nieuwe berichten geplaatst. Dus ik kijk op het forum 🙈🙈 1 en al reclame/spam wat niks met AliExpress te maken heeft. Wie kan deze berichten verwijderen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 De-witte Geplaatst: 22 oktober Delen Geplaatst: 22 oktober (aangepast) Alleen een beheerder van het forum Jomulder. 22 oktober aangepast door De-witte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 22 oktober Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober Dat weet ik, maar wie is de beheerder? Ruud geloof ik niet meer. Al heel lang niks gehoord van hem. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Jomulder
Hier schrik ik toch ff.... er waren even 249 nieuwe berichten geplaatst. Dus ik kijk op het forum 🙈🙈 1 en al reclame/spam wat niks met AliExpress te maken heeft.Â
Wie kan deze berichten verwijderen??
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.