Pietje57 Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Mag je nu meer bestellen dan 21 euro voordat je invoerrechten betaald. Ik kom er niet uit. Wie kan me helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 19 juli 2021 Delen Geplaatst: 19 juli 2021 16 minuten geleden, Pietje57 zei: Ik vraag heel concreet een ja of nee niet meer want uit al die antwoorden kom ik niet uit wie helpt me aub. Er is helaas geen 'concrete' ja of nee. Het is een 'ja, mits...' Ja, je kunt meer dan 22 euro bestellen, maar ook ja: je betaalt dan BTW bij het afrekenen op AliExpress. ALS dat het geval is, DAN betaal je geen extra kosten in NL/BE. Bestel je bij een andere shop, die niet aangesloten is, dan heb je ook nog inklaringskosten. Boven de 150 euro is het sowieso weer een heel ander verhaal. Dus, helaas geen ja of nee. Overigens staat alles dat ik hier tik, ook in de link die ik eerder stuurde... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Hallo @Pietje57, Alles mag;) Het antwoord op je vraag kun je tussen deze veelgestelde vragen vinden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 bob Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Bij Aliexpress wordt normaal de BTW aangerekend, dus komen zie zendingen rechtstreeks (niet via douane) naar U. Boven de 150 Euro zijn er invoerrechten verschuldigd. Als ge klikt op "bestellen bij deze verkoper" ziet ge de kostgprijs van vervoer en TVA of BTW het totaal moet betaald worden. (kort, ze kunnen maar de BTW aanrekenen als ze weten naar welk land het verstuurd wordt. ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Pietje57 Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Ik vraag heel concreet een ja of nee niet meer want uit al die antwoorden kom ik niet uit wie helpt me aub. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Pietje57 Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Dank je wel ik kwam er niet uit maar dit maakt voor mij veel duidelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Pietje57
Mag je nu meer bestellen dan 21 euro voordat je invoerrechten betaald. Ik kom er niet uit. Wie kan me helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.