Melco Geplaatst: 17 juli 2021 Delen Geplaatst: 17 juli 2021 Goedenavond Ik heb een track en trace van dhl fr Dhl vind hem niet maar 17 track wel Alleen is het pakketje nog niet binnengekomen bij mij maar bij 17 track zegt hij is wel afgeleverd moet ik me nu zorgen maken of nog even afwachten het gaat om kleurstoffen voor epoxy resin Hopelijk kan iemand mij helpen Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 19 juli 2021 Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Op 17-7-2021 om 20:41, Melco zei: Goedenavond Ik heb een track en trace van dhl fr Dhl vind hem niet maar 17 track wel Alleen is het pakketje nog niet binnengekomen bij mij maar bij 17 track zegt hij is wel afgeleverd moet ik me nu zorgen maken of nog even afwachten het gaat om kleurstoffen voor epoxy resin Hopelijk kan iemand mij helpen Alvast bedankt Tracking klopt niet altijd 100%, dus vaar daar zeker niet blind op! Het ligt er een beetje aan hoe lang de kopersbescherming nog duurt wat je hiermee moet doen. Als dit nog een paar weken is, zou ik afwachten. Is deze afgelopen, dan zou ik danwel verkoper bericht sturen, danwel dispute openen. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Melco
Goedenavond
Ik heb een track en trace van dhl fr
Dhl vind hem niet maar 17 track wel
Alleen is het pakketje nog niet binnengekomen bij mij
maar bij 17 track zegt hij is wel afgeleverd
moet ik me nu zorgen maken of nog even afwachten het gaat om kleurstoffen voor epoxy resin
Hopelijk kan iemand mij helpen
Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.