Essie42 Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Hoe weet ik wanneer shein wel meedoet met het ioss systeem? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 19 juli 2021 Delen Geplaatst: 19 juli 2021 15 uren geleden, Essie42 zei: Hoe weet ik wanneer shein wel meedoet met het ioss systeem? Ik heb geen officiële bevestiging van SHEIN, maar alles wat ik hierover gevonden heb kun je hier lezen: https://chinafans.nl/shein-invoerrechten-btw/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Essie42 Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 1 uur terug, Ruud zei: Ik heb geen officiële bevestiging van SHEIN, maar alles wat ik hierover gevonden heb kun je hier lezen: https://chinafans.nl/shein-invoerrechten-btw/ Nee oke, maar hoe weet ik wanneer het wel officieel is? Dadelijk bestel ik iets en moet ik wel hoge kosten bij betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 19 juli 2021 Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Zojuist, Essie42 zei: Nee oke, maar hoe weet ik wanneer het wel officieel is? Dadelijk bestel ik iets en moet ik wel hoge kosten bij betalen. Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Heb ik - uiteraard - ook gedaan, alleen nog geen antwoord gehad (inmiddels >1 maand geleden). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Essie42 Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Zojuist, Ruud zei: Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Heb ik - uiteraard - ook gedaan, alleen nog geen antwoord gehad (inmiddels >1 maand geleden). Nee ,ik dus ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Essie42 Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Kan niet eens fatsoenlijk contact krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Patries Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Ik weet niet of je ondertussen zelf al het antwoord hebt gevonden maar op de site staat zeer duidelijk vermeld dat er geen kosten meer bijkomen. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit inderdaad het geval is. Na 1 juli al 3 bestellingen gedaan bij Shein en Ali en geen extra kosten gehad. (Al heb ik bij Ali het idee dat de levering langer duurt dan voor 1 juli). 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Essie42
Hoe weet ik wanneer shein wel meedoet met het ioss systeem?
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.