DRE Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Ik heb best wel veel op Ali Express en tot nu alles goed gegaan ik ben echt een China fan . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DRE Geplaatst: 18 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2021 9 minuten geleden, DRE zei: Ik heb best wel veel op Ali Express en tot nu alles goed gegaan ik ben echt een China fan . Ali Express heeft echt we goed spul je alleen goed kijken wat je besteld , 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 19 juli 2021 Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Hey Dre! Welkom, leuk dat je lid geworden bent! Ik hoop dat je veel goede, nuttige en handige informatie kunt vinden op het forum! Hoe dan ook: veel plezier! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn Geplaatst: 19 juli 2021 Delen Geplaatst: 19 juli 2021 19 uren geleden, DRE zei: Ali Express heeft echt we goed spul je alleen goed kijken wat je besteld , Welkom op het ChinaFans forum DRE! Leuk dat we er nog een China fan bij hebben 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DRE Geplaatst: 28 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hallo Martijn ja ik bestel soms op Ali ,nu heb ik acht bestellingen lopen ,maar wel raar krijg ik bericht dat een bestelling in mijn land is ,maar door de overstroming in Limburg 7 tot 9 dagen vertraging terwijl de vorige bestellingen via Schiedam gingen Schiedam ligt niet in Limburg. 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DRE Geplaatst: 2 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2021 ik heb een deel van de bestelling binnen . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.