Corazon Geplaatst: 20 juli 2021 Delen Geplaatst: 20 juli 2021 Ik merk dat de prijzen van Ali Express nu overeenkomen met Amazon. Alleen bij Amazon is alles gemakkelijk te retourneren. Je kunt chatten en bellen, dus klantenservice van Amazon is veel gemakkelijker te bereiken. Ze doen nergens moeilijk over. Ook is het bij Amazon: niet goed geld terug. En vaak krijg ik geld terug terwijl ik het product mag houden.. Bij Ali kan ik naar mijn geld fluiten en nu ok naar mijn product!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
keesdeJ Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Onzin, Ali is nog steeds stukken goedkoper dan Amazon, ook zul je op Ali geen Dropshippers tegenkomen en dat is bij Amazon wel anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Corazon Geplaatst: 12 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Ik heb 2 producten besteld die ik in juli had moeten ontvangen. Niets meer van gehoord. Ik kan dus echt naar mijn geld fluiten!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 13 augustus 2021 Delen Geplaatst: 13 augustus 2021 Een AliExpress pakket traceren is veelal makkelijker dan wat jij mogelijk denkt. Op basis van een traceer of trackingnummer kan je op sites vinden, bijvoorbeeld InternationalParcelTracking.com Kom jij het pakket op die sites niet tegen? Kijk dan op track24.net of het pakketje daar zichtbaar is. Wanneer het pakket ook daar niet zichtbaar is neem je contact op met de verkoper. Deze kan jou precies vertellen waar het pakketje zich op dit moment bevind. Open altijd een dispute op tijd, waar jij de uitleg kunt lezen over wat jij kunt doen als een pakket niet op tijd aankomt. Houd er rekening mee dat jij een dispute kunt openen tot 75 dagen na de dag van bestelling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Corazon Geplaatst: 13 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2021 Dankjewel voor de info Jomulder!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 13 augustus 2021 Delen Geplaatst: 13 augustus 2021 1 uur terug, Corazon zei: Dankjewel voor de info Jomulder!! Graag gedaan @Corazon Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.