Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Geen vertrouwen meer in Ali


Aanbevolen berichten

Ik merk dat de prijzen van Ali Express nu overeenkomen met Amazon. Alleen bij Amazon is alles gemakkelijk te retourneren. Je kunt chatten en bellen, dus klantenservice van Amazon is veel gemakkelijker te bereiken. Ze doen nergens moeilijk over. Ook is het bij Amazon: niet goed geld terug. En vaak krijg ik geld terug terwijl ik het product mag

houden.. Bij Ali kan ik naar mijn geld fluiten en nu ok naar mijn product!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Een AliExpress pakket traceren is veelal makkelijker dan wat jij mogelijk denkt. Op basis van een traceer of trackingnummer  kan je op sites vinden, bijvoorbeeld InternationalParcelTracking.com 

Kom jij het pakket op die sites niet tegen? Kijk dan op track24.net of het pakketje daar zichtbaar is. Wanneer het pakket ook daar niet zichtbaar is neem je contact op met de verkoper. Deze kan jou precies vertellen waar het pakketje zich op dit moment bevind.

Open altijd een dispute op tijd, waar jij de uitleg kunt lezen over wat jij kunt doen als een pakket niet op tijd aankomt. Houd er rekening mee dat jij een dispute kunt openen tot 75 dagen na de dag van bestelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden