John Verhiel Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Ik heb in China 'n waterioniseer apparaat besteld en krijg nu de vraag van de importeur wat mijn VAT IOSS code is. Kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 9 minuten geleden, John Verhiel zei: Ik heb in China 'n waterioniseer apparaat besteld en krijg nu de vraag van de importeur wat mijn VAT IOSS code is. Kan iemand mij helpen? Hallo @John Verhiel, Als consument heb je deze codes zeker niet, dat is aan de verkopende partij. Waar heb je dit product besteld? Bij AliExpress? Of elders? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 John Verhiel Geplaatst: 23 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Hallo Ruud, dank je voor je snelle reactie, top! Is besteld bij AliExpress groet John 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
John Verhiel
Ik heb in China 'n waterioniseer apparaat besteld en krijg nu de vraag van de importeur wat mijn VAT IOSS code is. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.