Brand Geplaatst: 27 juli 2021 Delen Geplaatst: 27 juli 2021 beste Chinafans Op 18 April 2021 heb ik iets gekocht onder order nr : 3010961491061887 een stempel machine . dit is nooit geleverd mijn vraag is hoe nu verder we willen de machine wel graag hebben . in de maand Juli is ook nog een bedrag betaald ivm extra kosten afwachtend op uw antwoord Frans Brand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hallo @Brand, Dat is vervelend! Hoe bedoel je dat je extra kosten betaald hebt? Aan AliExpress? Of aan verkoper? Dat laatste zou eigenlijk niet het geval mogen zijn... Hoe dan ook: ik zou zo snel mogelijk een dispute openen (als dat nog kan) via het bestellingenoverzicht en zo AliExpress vragen dit op te lossen. Dus niet rechtstreeks met de verkoper! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Brand
beste Chinafans
Op 18 April 2021 heb ik iets gekocht onder order nr : 3010961491061887 een stempel machine .
dit is nooit geleverd mijn vraag is hoe nu verder we willen de machine wel graag hebben .
in de maand Juli is ook nog een bedrag betaald ivm extra kosten
afwachtend op uw antwoord
Frans Brand
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.