glenn Geplaatst: 28 juli 2021 Delen Geplaatst: 28 juli 2021 Hi Wat er op de chinafans site staat voor chatten met een persoon op de chat van aliexpress werkt niet. Volgens de site zou je de bot in verwarring moeten brengen en zo zou je dan snel aan een persoon geraken. Werkt totaal niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Hallo @glenn Dat is vervelend! Heb het met drie verschillende mensen getest en het werkte overal. Heb je beide opties geprobeerd? 1. Dus overal 'No' op antwoorden 2. Het algoritme verwarren door op veel buttons te klikken. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 15 uren geleden, glenn zei: Volgens de site zou je de bot in verwarring moeten brengen en zo zou je dan snel aan een persoon geraken. Hi Glenn, Probeer je ook écht dingen aan te klikken die absoluut niks met elkaar te maken hebben? Dus van 'mijn pakketje is niet aangekomen' naar 'wanneer krijg ik mijn refund', naar 'change e-mail' en weer naar 'Item not as described' bijvoorbeeld. Bij elke pop-up kies je overigens voor 'still can't find my order'. Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd en binnen 5 klikken (20 seconden) kreeg ik de optie om met een medewerker te chatten. Succes! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 glenn Geplaatst: 29 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Martijn zijn oplossing werkt total niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 glenn Geplaatst: 29 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2021 (aangepast) de no werkt wel daar juist wel nu niet meer krijg steeds dit Would you specify your concern so Eva can better help you? antwoord telkens no krijg steeds bovenstaande 29 juli 2021 aangepast door glenn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Aan jouw reactie te zien @glenn is er dus niet een oplossing die echt voor iedereen werkt. Heb het net wederom geprobeerd en hier werkt het wel, dat is bij jou dus helaas niet het geval. Als het een selectief algoritme is, is het lastig om op afstand te helpen. Dus mijn advies: blijf vooral rondklikken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 glenn Geplaatst: 30 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Lukt wel maar niet altijd. Klik eerst wat op alle knoppen onderaan en dan een paar keer no en binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Chinaman Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Is mij wel gelukt 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
glenn
Hi
Wat er op de chinafans site staat voor chatten met een persoon op de chat van aliexpress werkt niet.
Volgens de site zou je de bot in verwarring moeten brengen en zo zou je dan snel aan een persoon geraken.
Werkt totaal niet
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.