S.Ismail Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 Hallo DHLpost heeft mij shein pakket geroutineerd.. bestel nummer GSHMHG00000N03C Wanneer is die verwerkt door jullie dan kan klarna mij bedrag ook verwijderen dat ik niet hoeft te betalen. Graag hoor ik van jullie Mvg S.Ismail Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 22 uren geleden, S.Ismail zei: Hallo DHLpost heeft mij shein pakket geroutineerd.. bestel nummer GSHMHG00000N03C Wanneer is die verwerkt door jullie dan kan klarna mij bedrag ook verwijderen dat ik niet hoeft te betalen. Graag hoor ik van jullie Mvg S.Ismail Hallo @S.Ismail Dank voor je bericht op het forum, echter kan ik je niet helpen. Chinafans is een plaats waar mensen die shoppen in China samen komen om informatie uit te wisselen, helaas hebben wij geen banden met SHEIN, DHL of andere postbedrijven. Als je de status wil weten kun je het beste de track & trace van je pakket even checken, anders contact opnemen met de klantenservice. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
S.Ismail
Hallo DHLpost heeft mij shein pakket geroutineerd.. bestel nummer GSHMHG00000N03C
Wanneer is die verwerkt door jullie dan kan klarna mij bedrag ook verwijderen dat ik niet hoeft te betalen.
Graag hoor ik van jullie
Mvg S.Ismail
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.