Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Geen bezorging


Laura

Vraag

Weet iemand hoe het komt dat heel veel bestellingen niet aankomen, terwijl AliExpress ze wel heeft verzonden?

zit nog te wachten op bestellingen van begin dit jaar en van eind vorig jaar.

kan ze ook niet meer vinden bij verzonden op AliExpress.

Is het mogelijk dat de post de spullen uit China achterover drukt?

zo wordt het wel een dure grap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur geleden, Laura zei:

Weet iemand hoe het komt dat heel veel bestellingen niet aankomen, terwijl AliExpress ze wel heeft verzonden?

zit nog te wachten op bestellingen van begin dit jaar en van eind vorig jaar.

kan ze ook niet meer vinden bij verzonden op AliExpress.

Is het mogelijk dat de post de spullen uit China achterover drukt?

zo wordt het wel een dure grap.

Ohhh zeker gebeurt dat! Ik weet het uit betrouwbare bronnen, die zelf bij een koerier of bezorgdienst werken, dat het gebeurt dat ze pakketjes achterover drukken/zelf houden. Diegene heeft er ook melding van gemaakt...maarja...kom maar met bewijzen?? Ik heb ook gezegt tegen deze betrouwbare bron, gebruik je mobieltje, camera en/of geluidopname.

Maar op dat moment dacht ie er niet aan. 

Hoe het is afgelopen?? Geen idee. 

Maar er worden ook wel eens zakken vol met aliexpress pakjes verkocht op internet, omdat deze pakketjes niet zijn opgehaald of zijn kwijtgeraakt...🤔

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hi Laura, dat is vervelend om te lezen. Om die reden is het ook erg belangrijk om te letten op de vervaldatum van je koopbescherming. 

Die geldt tot 75 dagen na je bestelling. Meld je binnen die periode een klacht, bijvoorbeeld dat je pakketje niet is aangekomen, dan kan AliExpress je nog helpen, vaak door een refund (je geld terug) te geven.

Als dit gaat om pakketjes van vorig jaar en begin dit jaar, vrees ik alleen dat je ver buiten die 75 dagen koopbescherming valt..

Dat je de bestellingen ook niet meer ziet is vreemd. Ben je wel ingelogd op het juiste account? Ik heb namelijk nog nooit gehad dat een bestelling verdween.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden