Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Douane kosten


DBJ

Vraag

Raad?

Ik heb enkele pakjes besteld bij alliexpress en de btw daar betaald? Nu houden ze de pakjes tegen bij de douane. Het gaat hier over meer dan 15 pakjes. De douane zegt dat de pakjes een waarde hebben van meer dan 150 euro wat niet waar is. De pakjes kosten allemaal minder dan 5 euro en zelf nog minder. De inhoud is onderdelen voor juwelen te maken. Ik heb alle pakje betwist en de gezegd dat ik btw  betaald heb en de bewijzen door gestuurd. Het gaat hier niet over goud en zilver. Heb dit 2 weken geleden betwist en nu hoor ik niks meer? B post die zegt dat ik moet wachten en die zeggen zo maar iets denk ik. Ik weet niet meer wat te doen ik heb deze onderdelen nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vind twee weken wel erg lang duren. Het zou kunnen dat je nog een keer moet bellen om naar de status te vragen. 

Als je de originele facturen van Ali hebt opgestuurd (uit je bestellingsoverzicht), dan kunnen ze bijna niet weigeren als de totaalprijs inderdaad lager is.

Ik zou nog één keer contact proberen op te nemen als ik jou was. Al is het maar om te controleren of je bewijsmateriaal is aangekomen op de juiste plek.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden