Marion92 Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Goedemiddag, Ik heb een aantal items geannuleerd op 15 juni. De verkopers hebben dit goedgekeurd. Ik zou mijn geld terugkrijgen binnen twintig werkdagen, maar het staat nu nog steeds in behandeling. Het lukt mij niet om de chat te bereiken, wat kan ik doen? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 17 uren geleden, Marion92 zei: Goedemiddag, Ik heb een aantal items geannuleerd op 15 juni. De verkopers hebben dit goedgekeurd. Ik zou mijn geld terugkrijgen binnen twintig werkdagen, maar het staat nu nog steeds in behandeling. Het lukt mij niet om de chat te bereiken, wat kan ik doen? Alvast bedankt! Dat is vreemd! Normaliter heb je dit veel sneller terug, heb je je bank al goed gecheckt? Als het er niet op staat, zou ik proberen contact op te nemen en een medewerker te spreken krijgen, hieronder een tip hoe dit meestal lukt. https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Marion92 Geplaatst: 11 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 2 uren geleden, Ruud zei: Dat is vreemd! Normaliter heb je dit veel sneller terug, heb je je bank al goed gecheckt? Als het er niet op staat, zou ik proberen contact op te nemen en een medewerker te spreken krijgen, hieronder een tip hoe dit meestal lukt. https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Hoi Ruud, Bedankt voor je reactie! Waar kan ik mijn bankgegevens checken op AliExpress? Ik heb al wel vaker een terugbetaling gekregen, dus gek is het wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 55 minuten geleden, Marion92 zei: Hoi Ruud, Bedankt voor je reactie! Waar kan ik mijn bankgegevens checken op AliExpress? Ik heb al wel vaker een terugbetaling gekregen, dus gek is het wel. Het wordt altijd betaald met de betaalmethode waar je ook mee afgerekend hebt. Dus waarschijnlijk iDeal of wellicht PayPal? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Marion92 Geplaatst: 11 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 11 minuten geleden, Ruud zei: Het wordt altijd betaald met de betaalmethode waar je ook mee afgerekend hebt. Dus waarschijnlijk iDeal of wellicht PayPal? Ik ben eruit gekomen met de klantenservice. Het was er moeilijk een "real agent" te vinden, maar het is gelukt. Dankjewel! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 19 uren geleden, Marion92 zei: Ik ben eruit gekomen met de klantenservice. Het was er moeilijk een "real agent" te vinden, maar het is gelukt. Dankjewel! Goed om te horen, Marion 🙂 Nog tips of relevante informatie voor andere Chinafans met betrekking tot de oplossing? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Marion92
Goedemiddag,
Ik heb een aantal items geannuleerd op 15 juni. De verkopers hebben dit goedgekeurd. Ik zou mijn geld terugkrijgen binnen twintig werkdagen, maar het staat nu nog steeds in behandeling. Het lukt mij niet om de chat te bereiken, wat kan ik doen?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.