Mirjam Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Hoe zit het met bestelling wish en btw etc krijg ik hiervan ook een extra rekening van ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Hallo @Mirjam Toevallig heb ik dat niet zo lang geleden ook uitgezocht: https://chinafans.nl/wish-invoerrechten-btw-2021/ Shop ze;) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Mirjam Geplaatst: 12 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Dank je wel ruud,had al wat besteld en de prijs wat ik moest betalen is dus inclusief btw etc, komt dus niks bij op, of heb ik dat niet goed, mijn totaal prijs inclusief verzenden was 35 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 13 augustus 2021 Delen Geplaatst: 13 augustus 2021 7 uren geleden, Mirjam zei: Dank je wel ruud,had al wat besteld en de prijs wat ik moest betalen is dus inclusief btw etc, komt dus niks bij op, of heb ik dat niet goed, mijn totaal prijs inclusief verzenden was 35 euro Dan komt er niets bij, als het goed is inderdaad:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Mirjam
Hoe zit het met bestelling wish en btw etc krijg ik hiervan ook een extra rekening van ?
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.