Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Resultaat ervaring bestelling vanuit AliExpress naar België


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Hier even meedelen dat mijn eerste bestelling na de nieuwe Europese wetgeving invoering van BTW op AliExpress al aangekomen zonder problemen. Ik kreeg al in een korte tijd al een bericht van Bpost dat ze een pakketje verwacht van mij, wat ik voorheen niet kreeg. Ook kreeg ik het pakketje van de postbode aan de deur binnen de twee weken, waar ik voorheen vaak bij deze verkoper bestelde en pas tussen 5 á 6 weken kreeg. Extra kosten zijn er niet aanwezig. 
Dat het zo vlotjes verloopt, ben ik al wat geruster in en zal zeker weer opnieuw bestellen op AliExpress. 
Dank u wel voor de goede tips.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Pingske zei:

Hoi allemaal,

Hier even meedelen dat mijn eerste bestelling na de nieuwe Europese wetgeving invoering van BTW op AliExpress al aangekomen zonder problemen. Ik kreeg al in een korte tijd al een bericht van Bpost dat ze een pakketje verwacht van mij, wat ik voorheen niet kreeg. Ook kreeg ik het pakketje van de postbode aan de deur binnen de twee weken, waar ik voorheen vaak bij deze verkoper bestelde en pas tussen 5 á 6 weken kreeg. Extra kosten zijn er niet aanwezig. 
Dat het zo vlotjes verloopt, ben ik al wat geruster in en zal zeker weer opnieuw bestellen op AliExpress. 
Dank u wel voor de goede tips.

Goeiemorgen @Pingske

Mooi dat alles goed is gegaan en beter zelfs. Bedankt voor je mededeling 👍

Groetjes Jolanda 

  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden