johndoeja Geplaatst: 15 augustus 2021 Delen Geplaatst: 15 augustus 2021 2399 euros of 600 euros. Op foto zien ze er hetzelfde uit. Fabricant beweerd dat het een Nederlands product is en worden verkocht en verhuurd in Nederland. Deze fiets is aantrekkelijk, maar wat is wijsheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 16 augustus 2021 Delen Geplaatst: 16 augustus 2021 Ik ken ze zelf niet, maar dit lijkt - puur naar de prijs gekeken - een to-good-to-be-true - geval. Ik zou dit dus niet doen;). Waarom zou een Chinese fabrikant/verkoper, de producten goedkoper kunnen aanbieden dan de NL fabrikant? Dat kan een aantal redenen hebben: De NL verkoper rekent een bizarre winstmarge (onwaarschijnlijk) De Chinese verkoper heeft ze nagemaakt De Chinese verkoper heeft ze 'oneerlijk verkregen' De Chinese verkoper wil geld hebben en levert niet .... Zo zijn er nog een aantal te bedenken Mijn advies: doe het niet... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 MrAry Geplaatst: 17 augustus 2021 Delen Geplaatst: 17 augustus 2021 Wil je garantie en geen gezeik koop dan in Nederland, Heb je de mogelijkheid om zelf te importeren? ik zal je vast een klein rekensommetje ingeven: 2400/2 is 1200eu excl. kun jij voor 1200 eu dat ding op kenteken zetten>? (fat)Bike: 600 ex btw Verzending: 200 Inelkaar zetten: 3x60€ 180€ Kenteken:100 Totaal: 1080eu.. dan : Winstmarge Garantie? BTW: wat doe je als de accu kapot gaat, of de controller niet meer werkt? Nou dan gun ik de fabrikant die 1200eu incl btw en marge wel.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
johndoeja
2399 euros of 600 euros. Op foto zien ze er hetzelfde uit. Fabricant beweerd dat het een Nederlands product is en worden verkocht en verhuurd in Nederland.
Deze fiets is aantrekkelijk, maar wat is wijsheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.