Jooost Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 Ik weet niet of ik op de juiste plaats ben, maar heb een vraag, kan dat hier? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 23 augustus 2021 Delen Geplaatst: 23 augustus 2021 58 minuten geleden, Jooost zei: Ik weet niet of ik op de juiste plaats ben, maar heb een vraag, kan dat hier? @Jooost, goedemiddag. Wat is jouw vraag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jooost Geplaatst: 26 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Hallo, Sorry voor de late reactie er kwam wat tussen. Mijn vraag is : hoe kan ik aliexpress live bereiken ivm refund waar ik al 3 maanden op wacht. Ze hebben het verkeerd gestuurde artikel ontvangen en zijn de refund procedure gestart maar komt niet verder.gaat om € 107, dus wel de moeite waardering Graag antwoord Vr gr jooost Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 15 minuten geleden, Jooost zei: Hallo, Sorry voor de late reactie er kwam wat tussen. Mijn vraag is : hoe kan ik aliexpress live bereiken ivm refund waar ik al 3 maanden op wacht. Ze hebben het verkeerd gestuurde artikel ontvangen en zijn de refund procedure gestart maar komt niet verder.gaat om € 107, dus wel de moeite waardering Graag antwoord Vr gr jooost https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Staat hier te lezen hoe het moet. Succes Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.