Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Ali expres, pakket betaald,maar nooit ontvangen en kan mijn bestellingen niet meer inzien


Aanbevolen berichten

Dan moet je ook de vervelende berichten lezen van de mensen die ook niets ontvangen hebben en ook  betaald, IK heb gesproken met mijn advocaat en hij zei, dat ik recht had op mijn spullen, en anders gaan we er een rechtszaak van maken. Dus het is mijn bestelling leveren of mijn geld terug of ik zie jullie bij de rechtbank

het is geen reclame voor jullie,maar op deze manier zaken doen,daar heb ik moeite mee,

Groeten Ria Appelboom

  • Like 1
  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 uren geleden, ria-appelboom zei:

Dus het is mijn bestelling leveren of mijn geld terug of ik zie jullie bij de rechtbank

het is geen reclame voor jullie,maar op deze manier zaken doen

Hoi Ria, Ik denk dat je verkeerd zit. Dit is een forum voor chinafans, daar word je geholpen met de vragen of om leuk een babbeltje te doen. https://aliexpress.com/ moet je dus zijn en niet hier. 

Als tip zou ik je meegeven om iemand in je omgeving te vragen om je te kunnen helpen. Het is namelijk soms best moeilijk op Alixpress als je de weg niet weet. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ria,

Ik begrijp je problemen en frustraties. Ook de vervelende ervaringen snap ik. Ik koop alweer de nodige jaren bij Alie en heb ook wel slechte ervaringen maar moet erbij vertellen dat deze deels ook aan mij hebben gelegen. Ervaring moet je opbouwen en ook logisch nadenken. Goed de site bestuderen en onderzoek doen naar de verkoper. Zou persoonlijk daarom geen kleding of maat gebonden producten meer kopen bij Alie. 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden