Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Ali expres, pakket betaald,maar nooit ontvangen en kan mijn bestellingen niet meer inzien


Aanbevolen berichten

De boot lag maanden vast,dacht dat het daar aan laag. 9 maart 2021 betaald, is nu eind August  en nog niets  ontvangen. Ook reageert AliExpres ook niet als ik en copi opstuurde van mijn betaling.  Kan ook mijn bestellingen niet meer inzien.  Ook voorige niet.   Wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Daggie zei:

Had en winter dekbed bestelt, was ook niet goed koop. Had het koud en nooit gekregen.  Ook geen reacties van AliExpres zelf. En had al eerder dingen gekocht en kon ik later ook altijd inzien en nu is alles weg. Echt boos om. Wil mijn geld terug.  Redelijk toch.

Weet je nog bij welke shop/verkoper het dekbed hebt gekocht? Heb je screenshots o.i.d. gemaakt, Enigszins een bewijs dat je betaald hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad de bankafschriften, jammer genoeg kan ik geen enkele bestellingen meer inzien. Eerder was dat altijd in te zien. Weet ook niet meer bij welke koper ik het gekocht heb. Moet ik dan en screen shoot maken?

Altijd was alles oké en netjes bezorgd, al duurde het wel eens lang bevoor ik het binnen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb zelf net een bestelling bij Ali gedaan. Bij mijn betaling heb ik kunnen zien dat er een " kenmerk " + nummer bij staat. Ik denk dat dit te herleiden is naar de verkoper. 

Mischien heb je daar wat aan. Achter dat kenmerk + nummer staat ook de datum. Een screen shot is altijd handig. Daaraan kan Ali h.e.e.a herleiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had iedere dag mails en meerdere per dag en automatisch laten verwijderen,dus zal wel mail tussen zitten van de bestelling.  Heb alleen de afschrift van de bank van mijn betaling. 

Ik koop ook niets meer bij AliExpres tot ik mijn geld terug heb of mijn dekbed en een excuus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb begrepen dat het in jouw geval gaat om een bestelling van 9 maart. Dit is best een poos geleden. Jammer,maar ik denk dat je in deze situatie weinig kan verwachten van AliExpress. Het is te lang geleden. Ze zouden best mee kunnen werken maar ik verwacht dat ze dit niet zullen doen.

Ik heb gewoonlijk best veel bestellingen lopen bij AliExpress . Maar houd alles goed bij en let vooral op de deadline wat betreft leverings datum . Zodat ik, indien nodig, de leverings datum kan verlengen of een dispute kan aanvragen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Daggie zei:

Had iedere dag mails en meerdere per dag en automatisch laten verwijderen,dus zal wel mail tussen zitten van de bestelling.  Heb alleen de afschrift van de bank van mijn betaling. 

Ik koop ook niets meer bij AliExpres tot ik mijn geld terug heb of mijn dekbed en een excuus. 

Ik hoop voor je dat de bankafschriften iets kunnen betekenen. Anders ben ik bang dat er niks aan te doen is. Je zou ook even kunnen googlen op wat er jouw bankafschrift staat.

Succes

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 21 augustus iets bij AliExpress gekocht. Netjes betaald maar nooi een bevestiging via de mail gekregen. Ook staat deze bestelling niet in mijn account als zijnde een bestelling. Ik heb al een aantal berichten naar de verkoper gestuurd maar er wordt niet op gereageerd. Wat moet ik doen. Het enige bewijs wat ik heb is mijn bankafschrift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,bij mij net zo gegaan. Ik weet ook niet wat ik moet doen.Had de afschrift opgestuurd en meerdere berichten, ook geen reactie terug gehad. 

Op 27-8-2021 om 15:40, Michelle zei:

Heb begrepen dat het in jouw geval gaat om een bestelling van 9 maart. Dit is best een poos geleden. Jammer,maar ik denk dat je in deze situatie weinig kan verwachten van AliExpress. Het is te lang geleden. Ze zouden best mee kunnen werken maar ik verwacht dat ze dit niet zullen doen.

Ik heb gewoonlijk best veel bestellingen lopen bij AliExpress . Maar houd alles goed bij en let vooral op de deadline wat betreft leverings datum . Zodat ik, indien nodig, de leverings datum kan verlengen of een dispute kan aanvragen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jisi,

De verkoper heeft ,als hij jouw geld heeft ontvangen, een inspannings verplichting. Dit wil zeggen dat hij jouw artiekel moet leveren. Staan al je gegevens goed in je account ( naam, adres, mail ). Heeft hij goede reviews,  hoeveel ***** heeft zijn bedrijf ???

Anders meteen bij AliExpress melding maken en de boel niet op zijn beloop laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hoi Silvester, als ik een bestelling wil opzoeken klik ik altijd op Account - Bestellingen hier staan 4 mogelijkheden te weten: Niet betaald, nog te verzenden, Verzonden en moet nog worden Beoordeeld.

Ik klik dan altijd op Niet betaald en daarna Links boven op Alles en dan worden al je bestellingen zichtbaar.

Suc6 Gerard 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmiddag,

Deze ervaringen herken ik niet. Tot nu toe is alles m.b.t het kopen bij Alie goedgegaan. 4x een dispuut aangevraagd en 3x mijn geld terug gekregen. 1x de helft terug gehad. Heb wel de indruk dat je heel kritisch moet zijn . Producten zijn duurder geworden ( soms is Action goedkoper ). En verzendkosten staan soms niet in verhouding tot het aankoop bedrag.

 

 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden