Char Geplaatst: 31 augustus 2021 Delen Geplaatst: 31 augustus 2021 Beste meneer/mevr Ik had laatst een bestelling retour ver zonden. Het retour traceernr isJVGL0618626600180948883. Maar wat blijkt er staat een ander bestelling op de site ,dat ik niet besteld heb,en die moet binnen 15 dagen betaald worden,waar ik niks van weet.Wilt u dat even recht zetten dank u. Met vriendelijke groeten verblijf ik,wachtend antwoord Char. Renar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
keesdeJ Geplaatst: 1 september 2021 Delen Geplaatst: 1 september 2021 Ik denkt dat je hier niet moet zijn, hier zetten ze niets recht, dit is een forum voor tips Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 Op 31-8-2021 om 15:01, Char zei: Beste meneer/mevr Ik had laatst een bestelling retour ver zonden. Het retour traceernr isJVGL0618626600180948883. Maar wat blijkt er staat een ander bestelling op de site ,dat ik niet besteld heb,en die moet binnen 15 dagen betaald worden,waar ik niks van weet.Wilt u dat even recht zetten dank u. Met vriendelijke groeten verblijf ik,wachtend antwoord Char. Renar Helaas kunnen we hier op het forum niets mee doen. We/ik hebben geen inzicht in dit soort gegevens. Hierbij is het het verstandigst even contact op te nemen met AliExpress! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.