Ik heb een pakketje bij een ophaalpunt van post.nl geweigerd,omdat ik inklaringskosten moest betalen, dus heeft post.nl het pakket terug gestuurd. Ik heb hierover contact gehad met de verkoper en ali express en een geschil geopend, blijkt dus dat ik een verkeerd geschil heb geopend. Nu heb ik betaald voor iets wat ik niet heb en krijg mijn geld niet terug. Ik vind dit echt een hele slechte service. Ik koop echt nooit meer iets bij ali express. Oplichters zijn ze.
Vraag
Serena1980
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een pakketje bij een ophaalpunt van post.nl geweigerd,omdat ik inklaringskosten moest betalen, dus heeft post.nl het pakket terug gestuurd. Ik heb hierover contact gehad met de verkoper en ali express en een geschil geopend, blijkt dus dat ik een verkeerd geschil heb geopend. Nu heb ik betaald voor iets wat ik niet heb en krijg mijn geld niet terug. Ik vind dit echt een hele slechte service. Ik koop echt nooit meer iets bij ali express. Oplichters zijn ze.
Mvg, Serena
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.