Dagitex Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Goedendag Mijn naam is mIke de Vries en nieuw op dit forum. Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik op aliexpress een leverancier vinden die merkloze bluetooth speakers verkoopt? Met vr groeten Mike de vries Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martin Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Zoeken en in chat meer info vragen. maar als je heel veel wil inkopen kun je beter kijken op www.alibaba.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 21 uren geleden, Dagitex zei: Goedendag Mijn naam is mIke de Vries en nieuw op dit forum. Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik op aliexpress een leverancier vinden die merkloze bluetooth speakers verkoopt? Met vr groeten Mike de vries Wat bedoel je precies met 'merkloos' en vooral: wat is het doel van de aankoop? Als je deze wil gebruiken voor personalisatie (en eventueel wederverkoop) kun je bij grotere aantallen vaak beter terecht op Alibaba, zoals @Martin aangeeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Dagitex
Goedendag
Mijn naam is mIke de Vries en nieuw op dit forum.
Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik op aliexpress een leverancier vinden die merkloze bluetooth speakers verkoopt?
Met vr groeten
Mike de vries
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.