Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Order betaald, maar geen orderbevestiging, track record niks


Tintin

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 13-9-2021 om 13:46, Tintin zei:

Ik heb iets bij Ali Express besteld, maar kreeg geen bevestiging. Verder gespit: niets in mijn account, zelfs nog geen zoekopdracht. Maar wel geld afgeschreven (zie foto’s)! En contact maken met Ali Express gaat je niet lukken. Heel vreemd en duister allemaal…

@Tintin, dat is erg vervelend. Maar hoe je met een (echt) persoon kunt chatten, staat op deze link

https://chinafans.nl/contact-aliexpress/

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik kan je verder niet helpen, helaas. Misschien dat een ander forumlid meer weet? Hou je ons op de hoogte @Tintin?

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

Heel vervelend dat dit is gebeurd. Ik heb het ook wel is meegemaakt. Het zou kunnen zijn dat AliExpress denkt dat je fraude pleegt en daarom gelijk de bestelling sluit. Is het je eerste bestelling? Heb je vaker een account aangemaakt op een adres met dezelfde naam of op dezelfde PC of Smartphone? Het lijkt me dat als er geen een bestelling staat AliExpress het geld terug stort. Het kan wel een tijdje duren. Ik zou je aanraden om de schermafbeeldingen met je bankgegevens wel te verwijderen ivm je privacy. Ik hoop dat ik je iets verder heb geholpen en dit wordt opgelost. Ik zou ook nog even contact opnemen met AliExpress zelf. Succes!

Vriendelijke groet,

Jacko

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • -1

Ik heb hetzelfde probleem. Het gaat altijd goed, behalve nu. Besteld, betaald (met bewijs van de bank natuurlijk) en nooit een bevestiging gekregen of gezien, In mijn historie is het artikel niet te vinden, en ook geen order. Het gaat om een klein bedrag, maar ik wordt erg geïrriteerd door adviezen als: begin een dispute. Met wie in godsnaam? Van het betreffende produkt staan er tientallen op Internet dus ik weet niet meer met wie ik zaken heb gedaan. Temeer omdat ik lang heb gewacht ivm Chinees Nieuwjaar. @Jacko: even contact opnemen met AliExpress zelf.

Serieus???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden