6 Juni + 26 Juli 2021 bij Aliexpress 'n batterypack voor m'n ebike besteld
Gekozen voor sellers choice of shipping.
(In het verleden ook al batterypacks besteld bij Aliexpress welke gewoon zijn aangekomen.)
Tracking heb ik gevolgd via parcelsapp.com , allebei de pakketten (met trackingnr : EQTWLxxxxxxxxxxYQ) volgen dezelfde stappen in het verzend proces en zijn verzonden met EQT couriers.
Tracking via Aliexpress laat geen info zien. ( behalve : levering vertraagd , sorry there's no updated logistics information)
Laatste melding bij het track & trace proces (beide pakketten) is : Item ready for pick up at a Post Office collection point against a notice of arrival or item code (destination)
Ik ben bij het plaatselijke postkantoor geweest , niks bekend.
Post.nl klantenservice , niks bekend
Post.nl account / mijn pakketten , niks bekend
Ook nooit via de post of mail 'n bericht ontvangen dat ik de pakketjes ergens op kan halen of dat er nog kosten betaald moeten worden o.i.d.
Nadat voor pakket 1 de leverings termijn bijna verstreken was , dispute geopend en verloren.
Volgens Aliexpress moet ik 't pakket gewoon bij 't postkantoor ophalen. (welke ?)
Voor pakket 2 contact opgenomen met verkoper (andere als pakket 1) , hiervan is de leverings termijn (09-10-2021) nog niet verstreken.
Verkoper zegt dat ik gewoon geduld moet hebben en dat het onderweg is.
Beide pakketten hebben dezelfde track & trace status , beide met EQT couriers richting Nederland verstuurd.
Vraag
RMH1975
6 Juni + 26 Juli 2021 bij Aliexpress 'n batterypack voor m'n ebike besteld
Gekozen voor sellers choice of shipping.
(In het verleden ook al batterypacks besteld bij Aliexpress welke gewoon zijn aangekomen.)
Tracking heb ik gevolgd via parcelsapp.com , allebei de pakketten (met trackingnr : EQTWLxxxxxxxxxxYQ) volgen dezelfde stappen in het verzend proces en zijn verzonden met EQT couriers.
Tracking via Aliexpress laat geen info zien. ( behalve : levering vertraagd , sorry there's no updated logistics information)
Laatste melding bij het track & trace proces (beide pakketten) is : Item ready for pick up at a Post Office collection point against a notice of arrival or item code (destination)
Ik ben bij het plaatselijke postkantoor geweest , niks bekend.
Post.nl klantenservice , niks bekend
Post.nl account / mijn pakketten , niks bekend
Ook nooit via de post of mail 'n bericht ontvangen dat ik de pakketjes ergens op kan halen of dat er nog kosten betaald moeten worden o.i.d.
Nadat voor pakket 1 de leverings termijn bijna verstreken was , dispute geopend en verloren.
Volgens Aliexpress moet ik 't pakket gewoon bij 't postkantoor ophalen. (welke ?)
Voor pakket 2 contact opgenomen met verkoper (andere als pakket 1) , hiervan is de leverings termijn (09-10-2021) nog niet verstreken.
Verkoper zegt dat ik gewoon geduld moet hebben en dat het onderweg is.
Beide pakketten hebben dezelfde track & trace status , beide met EQT couriers richting Nederland verstuurd.
Waar zijn mijn pakketjes gebleven ?
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.