Martijn224 Geplaatst: 2 oktober 2021 Delen Geplaatst: 2 oktober 2021 Hoi Allemaal, Ik ben Martijn224 en ik koop graag en veel op de Chinese sites verschillende producten. Het lijkt me leuk hier meer te lezen over jullie ervaringen. Ik ben alvast begonnen maar ik vond dat ik toch eerst maar eens een account moest aanmaken. Groeten, Martijn224 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 3 oktober 2021 Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 Hallo Martijn, Welkom, leuk dat je lid geworden bent! Welke producten koop je zoal in China? Inmiddels al veel bestellingen gedaan? Hoe dan ook: veel plezier op het forum! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 3 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 Hoi @Ruud, Ik koop eigenlijk van alles vooral kleinere dingen, omdat ik zeker voor de btw invoering ik de bedragen graag onder de 22 euro hield. k heb een vriendin die houd van haken, macramé en dat soort dingen. Zelf koop ik gereedschap, klein electronica, hoesjes voor de telefoon, spullen om te prutsen en onderdelen voor de robotstofzuiger om maar wat te noemen🤣. Ik dacht dat ik zo'n 210 bestellingen gedaan heb op AE. Eerder ook wel op wish maar daar kwamen vaak dingen niet bij me aan(kreeg ik vd week een melding van dat ik vier jaar geleden de 1e bestelling heb gedaan). Heel veel eerder 1x wat bij lightinthebox besteld en daardoor te snel gestopt nadat ik een bult moest bijbetalen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.