Gerda Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Hallo ik ben oma Gerda 68 jaar. Ik kocht heel veel voor mijn vier kleinkinderen in Spanje. Maar nu is lang zo leuk niet meer met die hoge verzendkosten als je via een EU land gaat bestellen. Maar begrijp ik Ruud nu goed in zijn topic, dat ik net zo goed uit China kan bestellen als ik maar vat betaal? Dat zou heel erg fijn zijn. Maar ik was bang dat mijn dochter in Spanje dan extra kosten moest betalen. Daarom alleen nog maar uit EU land besteld. Ik hoop dat ik Ruud goed begrepen heb. groetjes Gerda 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Gerda, welkom! Leuk dat je lid geworden bent! Je samenvatting klopt grotendeels! Als het product < 150 euro is en er staat 'VAT included' bij het product op AliExpress, dan heb je als het goed is geen extra kosten bij aankomst. Je ziet dan ook de BTW op de factuur staan. Dit is hoe het werkt in NL/BE, ik heb geen ervaring met de Spaanse post-diensten en douane! Hopelijk heb je er iets aan in ieder geval:-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerda Geplaatst: 30 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Bedankt Ruud, Ik denk dat dat hetzelfde is, want dan is het ook vanuit China naar een EU land. Dat is erg fijn om te horen. Ik let inderdaad altij of er Vat included bij staat. Maar was toch bang dat het mis kon gaan. Bedankt fijn weekend 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.